LLH Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 gi oss en link eller resten av bildene da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Rimelig sikker på at det er en primera. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Rimelig sikker på at det er en primera. jaja, du kikka på svarene over her..:angelsmili: _ Primera var det første jeg tenkte da jeg så siden på bilen.. Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Hva vant jeg?! =) Du vant bilder av bilen.. Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Du vant bilder av bilen.. dukenukem Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Tjå Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 uansett var den JÆVLIG stygg. haha. hakke sett makan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Stygg var den ja, Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Ser ut som noe chop shop london kunne ha lagd. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Hvor lang tid skal det ta og legge ut link og de resterende bildene av den drit bilen da???? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Westwood just pimped your ride! (Til dere som ikke veit hvem han er, så er han host av Pimp My Ride UK og en dj..han i seg selv er en god latter) Når det gjelder bilen så er det orøvrig noe av det rareste jeg har sett, jeg vil ikke kalle det stygt, men bare veldig, veldig rart. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 BEKLAGER At ting har tatt lang tid!! sorry! her er kreasjonen sett bakfra, og JA! det er en NISSAN PRIMERA hehe.. utrolig mye rart folk klarte å få det til å se ut som :D Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 er ikke dette den nye driftebilen til drft-r? :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 sug kukk'a tater Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Haha, sinna mannen :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 glemte å legge til ;)! er aldri sinna jeg bare du som er tilbakestående,!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg