JChE Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Jada, jeg vet det, men det er jo viktig at vi som er ...annerledes... får lov til å gjøre noe, slik at vi føler at vi er nyttige. (P.S, det var ikke jeg som banna deg for et par uker siden,så er det avklart :)) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilo Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 jeg syns lyktene minnet litt på en Mercedes ^^ Siter signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieselmerc Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Ganske mange som kjører rundt med slik styling i Japan, populær stil der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg