Gå til innhold

krangling

Ranger emnet

jallis

Anbefalte innlegg

hyalla folkens.

Har krangla litt med en kar og ville bare være sikker på at jeg har rett her.

Det er vel ingenting som heter frontskjørt eller hekkskjørt på biler, bare sideskjørt.

det heter frontfanger eller frontspoiler og bakfanger.

har jeg rett eller er jeg helt på bærtur nå?

live fat, die young, and leave a big, fat, corpse...

->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:)

x: honda civic lsi

x:mazda 1,6 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et nedheng som minner om skjørt, så er det skjørt det minner om, og skjørt er således den rette definisjonen. Minner derimot konstruksjonen om leppe, er leppe rett definisjon.

Jeg definerer uansett all styling som påheng.

Sidepåheng og støtfangerpåheng.

Forøvrig er jeg enig med vår gode mann Jonaldo.

Man krangler ikke om bagateller.

Hvis det ikke var diskutere du mente å skrive, for det er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jallis

hyalla folkens.

Har krangla litt med en kar og ville bare være sikker på at jeg har rett her.

Det er vel ingenting som heter frontskjørt eller hekkskjørt på biler, bare sideskjørt.

Er det noe rart det blir krig her i verden :(

MrLeone

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOM AN!!50 stk til fortell "Jallis" hvor dum denne tråden er!Det tror jeg vil hjelpe utroooolig mye!Er sikker på verden blir et bedre sted å være,om vi alle bare foteller "Jallis" for en dum krangel dette er!

Seriøst,har dere så forbannet lite å bry hodene deres med?Kan ikke fatte at hver gang en person spør om noe må han bli fortalt av 100stk hvor teit han er osv og bilen hans er så stygg at de gidd ikke svare..Det er da for faen ikke verre en å trykke seg ut igjen om du ikke bryr deg hva som står der og syns det er teit..MEN om noen spør om du syns det er teit da kan dere såklart f¨å lov å komme og syte og klage om hvor teit det er...Men nå spurte han ikke dere om han synes krangelen var teit eller dum,han spurte hva disse tingene heter..Og om dere svarer på denne måten begynner jeg å lure?Er det fordi dere ikke vet selv og ikke kan gi mannen et svar?(har holdt meg lenge men nå måtte jeg desverre synke til deres nivå,å klage litt på dere,geez...!

Back to topic:Det er vel ingen fasit svar på det der..Men hekkskjørt blir ofte brukt her i traktene samme med frontspoiler,leppe,front fanger bakfanger etc.Frontskjørt har jeg også hørt endel ganger,men det klenger ikke så bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekkskjørt / Frontskjørt -> noe en limer/skrur på originale fangeren.

Hekkfanger / Frontfanger -> når en bytter ut hele fangeren.

Sideskjørt heter kun sideskjørt, pga. at ellers må en bytte ut hele siden på bilen, noe som er en uvanlig praksis :D

Uansett, super-teit og krangle om noe så lejmt.. Gi dere!!!

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider