PrinsWilhem Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Jeg definerer uansett all styling som påheng. Sidepåheng og støtfangerpåheng. hahahaaam, dummeste jeg har hørt. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddemann Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Ska ikkje ta og diskutera om egget eller høna kom først og vel?:D Siter (x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05 måtte de brenne Opel Rekord 1900 77mod (x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils! (x)94 Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by PrinsWilhem hahahaaam, dummeste jeg har hørt. Skryt ikke av deg selv. Du kunne heller ha spurt om hva jeg mener med påheng, eventuelt spurt om hva jeg mener om sideskjørt, hekkskjørt og såkalt frontleppe. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Påheng e han snåtten so går og leie på den smeisne damo so går bortøve veien dar liksom.. :) Da heite skjørt på sio og bak og syns da e tøft med split heilt opp framme:D Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg