Hans Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Når du skal hone burde du bruke en drill som kan kjøres på lav hastighet. Det er på grunn av at man skal lage kryss-spor og ikke rette spor.. Kjør derfor på lav hastighet og beveg hone-saken opp og ned... ;) Hvis du ikke visste det lissom.. :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Jeg gjorde det i dag, ble jo bare helt perfekt! :D Fikk montert stempel nr. 1 også! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Viktig at du vasker GRUNDIG med motorvask etter du har har honet. Ellers vil stempelringene dine få en kort levetid... Bruker vanlig mineralolje. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Jeg vaska med white sprit, tror da det går like bra... (håper jeg) :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Man skal vel egentlig bruke honeolje, men siden dette ikke er ordentlig honeutstyr(ja da funker), men skal vel da vanlighvis bruke smøremiddellet som vanligvis brukes der, motorolje i motorer, bremsevæske i bremsesylindere. Vask flere ganger med med olje, den er konstruert for å rense for spon og sånt Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg