Gå til innhold

Terjes Golf 1.6 CL

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp. Får igjen 4k på skatten, så da blir det vel bestilt når de pengene kommer, forhåpentligvis tidligere;) Blir Tuningart Coilovers fra P&R. Bra det er såpass billig, for man skal jo ha penger til firhjulskontroll og godkjenning=P

 

Håper på å finne et billig oldskool takstativ og, så om noen har noe liggende i Trøndelag, så må de si fra;)

 

Dum som jeg var tok jeg ikke ledningene til ekstralysene fra donorbilen, så jeg må få litt hjelp til det tror jeg. Skjemaet B.T.i la ut kommer godt med.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har bilen begynt å fuske igjen. Plutselig forsvinner omtrent all kraft, og den harker bare. Prøvde å trykke inn kløtsjen og ruse motoren, men det hjalp ikke. Har bytta tenningsdeler for ikke så veldig lenge siden, så jeg tviler på at det er det som feiler. Den fungerer fint etter stopp/start.

 

Noen som har tips?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa har verksted, så jeg skal utover dit i morgen, og høre hva han tror. Blir spennende å kjøre 12-13 mil med halvdau Golf:D

 

Kan det være pga. bytte av eksosanlegg? Kan det gjøre noen skade eller? For det var ikke noe feil før jeg bytta eksos.

 

God helg, folkens!:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du var på leting etter skvettlapper, laga meg noen til min her om dagen selv av ei gummi matte jeg fant :) men den var rød så det ble farge krasj å jeg tok de av igjen.. de så slik ut:

Bilde0257.jpg

laga de ekstra lange så de skulle slepe i bakken når bilen blir senka :D

 

ellers har jeg slike universale skvettlapper på min nå :) det er sånne tynne myke noen. å hvis jeg ikke husker feil så ble de påmontert når bilen ble rustbehandlet på et bilverksted i vennesla engang.. fant kvitteringer på det i hanskerommet serdu :) kan sjekke opp hva verkstedet hette så kan vel de skaffe slike, om det er sånne du vil ha då å jeg ikke har misforstått :P kan evt finne bilde av de :)

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten, sjekka istad ang skvettlapper. mine kom fra et karosseri verksted i vennesla som het Langeland antirust. de kostet da 280kr for et sett montert på bilen. men dette var da vel og merke i 1995^^ gøy med sånne kviteringer som har ligget i hanskerommet i 15år :) men du får sikkert tak i noen på et liknende verksted nær deg :)

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, takk uansett;) Tror uansett jeg venter med lappene hvis ikke jeg finner noen gratis. Er ikke akkurat førstepri:)

 

Fant forresten en løs slange til innsuget på motoren. Satt den på plass og da fuska den ikke de siste 7 mil jeg kjørte:D Pappa mente det kunne være kondens på tanken, men får se om det ble i orden nå.

 

MEN! Gjett hva jeg fant oppunder garasjetaket til far!:happyhappy:

 

Edit: Bilturen gikk bra forresten. Var snø på veien, men heldigvis spor etter andre biler:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår