Gå til innhold

Terjes Golf 1.6 CL

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelig feedback:)

 

Ja, det er litt uvanlig i disse trakter, så jeg er spent på hva slags kommentarer jeg får på bilen når den er ferdig:)

 

Panseret fikk jeg gratis, så å la det ruste gjør meg ingenting. Vil jeg ha en annen look på bilen, bytter jeg bare panser og grill, så ser den helt annerledes ut;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har fått pakke!babyhmm? :D

DSC00532.jpg

DSC00533.jpg

DSC00535.jpg

 

:D

 

Tusen takk til Håkon @Parts&Retards for en hyggelig handel, for at han sendte TÜV-papirene raskt og for at han sendte med noen klistremerker:)

 

Blir montering i dag:m'm:

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Jeg får ikke løsnet mutteren på framdemperen, altså den som står i toppen! Bøyde en unbraco-nøkkel i forsøket, og mutteren rikker seg ikke! Fikk heller ikke opp bolten på nederste feste bak, den sitter også dønn fast.

 

Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Har brukt MYE WD40, men det hjelper ikke!

 

Må jeg borre/kappe i stykker og sette i nytt? Fram er det jo med mutter på det nye settet, og man kan kjøpe ny bolt og mutter til bakdemperen, men må jeg så drastisk til verks?

 

Værsåsnill og hjelp meg dere som har gjort dette før!

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skal prøve etter helga. Fikk løsnet opp bak og montert dempere, men vet ikke i hvilken rekkefølge alle delene skal sitte, siden det ikke var likedan på begge sider. Det mangler faktisk ei lita skål på ett av tårnene(hvis det heter det=P)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener bak på bilen, inni bagasjerommet, der er det noen gummiforinger, muttere og skåler. Gummiforingene sto ikke samme vei på begge sidene, og rekkefølgen av muttere og skåler var heller ikke den samme. Skjønner ikke hvordan det skal være i det heletatt, så jeg må finne noen bilder av rekkefølgen, evt. få det nøye forklart av en som kan det utenat.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke alle som støtte dette med rusta panser osv nei, det har jeg og merka når jeg har lufta ideene om golfen min :P

men la folk si hva de vil, rått blir det nok til slutt uansett^^

prøver å få en kompis til å gå for rusta panser på passaten sin og tror faktisk han er på gli :D

 

men syns golgen din blir tøff, henter mye inspirasjon til Zweier'n min her :)

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagrene så helt greie ut. Litt slitt kanskje, men såvisst ikke morkne og ødelagte:)

 

er ikke alle som støtte dette med rusta panser osv nei, det har jeg og merka når jeg har lufta ideene om golfen min :P

men la folk si hva de vil, rått blir det nok til slutt uansett^^

prøver å få en kompis til å gå for rusta panser på passaten sin og tror faktisk han er på gli :D

 

men syns golgen din blir tøff, henter mye inspirasjon til Zweier'n min her :)

 

Takk for det, moro å høre at jeg inspirerer:D

Legger ut bilde av hele bilen når jeg er ferdig med det jævla senkesettet;)

 

Liten teaser:

DSC00544.jpg

 

Etter det første hjørnet var ferdig. Blir lavt nok tror jeg:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår