Gå til innhold

Terjes Golf 1.6 CL

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stilig:)

gjort mer med tak stativet? :)

 

Takker:)

Nei dessverre. Ser litt mørkt på akkurat det, siden jeg ikke helt vet hvordan jeg skal tilpasse den og at jeg ikke har egnet verksted/garasje med sveiseapparat (eller sveisekunnskaper for den del) tilgjengelig. Ser etter en annen type som passer rett på, eller en som evt ikke trenger å endres så mye på.

 

Hvis noen har en liggende så si ifra! Hvis noen vil bytte med en som passer til Boble hadde det vært fett:)

 

Feeet :D

 

Retteråsen

 

Tusen takk:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnet noe som kan karakteriseres som for mye av det gode, skjedde dette:

DSC00586.jpg

 

Dette ble da justert ved hjelp av en høyteknologisk innretning, kalt "hammer":

DSC00587.jpg

 

For å skåne lakk og metall for harde, direkte slag, ble det brukt en like høyteknologisk beskyttelse, kalt "trefjøl". Denne gjorde da ikke nytten sin, og resultatet blir nok en kant med svensk krom på skjermen. Dette kan også ansees som skjønnhetsflekker på en Rat:

DSC00588.jpg

 

Justerte opp litt med det samme, og resultatet er dugelig med klaring mellom dekk og skjerm. Og med dugelig mener jeg ikke noe som helst mer enn nødvendig.

 

Tenker på å valse skjermene (på ordentlig vis denne gangen) når jeg får tid, så om noen har ei valse å låne bort i nærheten, så bare si fra:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips ang dimensjon på evt nye felger og dekk? Har planer om å valse, men kun den innerste kanten, ikke snakk om noe bredding. Har sett for meg evt 8x14" med strekk selvfølgelig, men hvor mye ET bør det være for at de skal følge hjulbuen ganske bra? Er 8x15 et bedre valg? Vil gjerne ha det så lavt som mulig uten at det subber selvfølgelig;)

 

Så hvis noen har de ultimate tallene jeg bør ha, så del de gjerne med meg:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er redd for det jeg og, men kikka litt på Masserns G2, og han har/hadde TH Lines i 14", vel og merke 9,5 og 10" brei, men jeg synes det så bra ut, og i og med at jeg kan justere til bunnpanna kliner med veien, så ser jeg for meg at det blir fett. Lav cruisebil er tingen:D

 

Men men, jeg blir fornøyd med 15tum også jeg:D

 

Ingen som har noen go'ord om den proffe valsinga mi da?;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skikkelig forseggjort;)

 

16x9 passer til din bil og looken din, men det tror jeg blir litt stort hos meg. Tenkte på 13" og, men det blir bare rart tror jeg=p

 

Har sett noe tøft på finn.no av gamle stålfelger, men det er ingenting bredere enn 6,5, så det blir spinkelt. Si fra om dere finner noe kult som ikke koster allverden. Tror ikke jeg vil betale mye mer enn 4-5k.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig:) Lettere å finne stålfelger i 14" på 4x100 og tror jeg.

 

Begynte sånn smått på takgrinda i dag. Siden alle festene er for brede og lange, så kappet jeg de av. Enten lager jeg nye fester på ett eller annet vis, eller så korter jeg bare inn og sveiser på de gamle. Selve låsefestet midt på passet heller ikke helt, fikk ikke satt den fast i riktig vinkel, men det var fort fikset. Kortet de inn og bøyde de litt, så nå passer de perfekt. Ahh...gidder ikke å forklare, kommer med bilder senere=p

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår