Gå til innhold

Terjes Golf 1.6 CL

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

Du klarer ikke å hindre at rust ruster mindre ved å legge klarlakk. Og som du kan se på biler som ruster så begynner lakken å boble, og så sprekke og flasse. Det blir resultatet etter veldig kort tid om du legger klarlakk.

 

Jeg har også sett bilder av biler som har rustet og som blir lagt klarlakk på, men jeg tør å vedde mye på at bildene er tatt svært kort tid etter klarlakken var lagt, og jeg skulle likt å sett de bilene i ettertid.. :)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

Shit, det var mye penger for ett sett med 7x13" Allycats, du får nye (replika) til nesten samme pris..

 

Du får skrike ut om du har lyst på noen 8x13, har ett par sett liggende

Endret av Nikdev

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, det var mye penger for ett sett med 7x13" Allycats, du får nye (replika) til nesten samme pris..

 

Du får skrike ut om du har lyst på noen 8x13, har ett par sett liggende

 

Har du noe til en lav pris? Kunne du tenke deg å legge ut bilder av det du har?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skikkelig forseggjort;)

 

16x9 passer til din bil og looken din, men det tror jeg blir litt stort hos meg. Tenkte på 13" og, men det blir bare rart tror jeg=p

 

13" kan bli kult

IMG_6312-2.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Synd at alle er så langt unna, ikke mange som er interessert i å sende dessverre, men de Allycatsene var fete. Fikk trua på 13" igjen:)

 

Allycats i 8x13, er de skjeldne eller? Har sett maks 7x13 bortsett fra de på AutoDB.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

små felger er rått!

her er noen i 7x13, disse va litt billigere

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22484067

 

Alleycat er elsk :)

 

Har nettopp sendt han en sms;) Han var i tvil om å sende, men skal prøve å få overtalt han.

 

Noen som vet om det er mulig å bruke slingrebolt når boltsirkel på felgene er 4x108? Fant noen rimelige 8x13 Allycats.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Allycats i 8x13, er de skjeldne eller? Har sett maks 7x13 bortsett fra de på AutoDB.

 

Begyner å bli litt lengre mellom de nå ja, tror ikke det blir laget replika av de. Ble mye brukt i rallycross og sånt på 80 tallet, tips er å henge på opel motorsport sitt salgsforum, dukker opp mye bra der!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår