Gå til innhold

Terjes Golf 1.6 CL

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mailer med en svenske akkurat nå, og får vite ca pris på frakt og litt om hvordan de passer på Golfen. Håper de ikke stikker utom skjermen. Har ikke tenkt å bredde, og for mye poke er stygt!

 

Felgbump: Har fortsatt felger til salgs om noen er intr.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter råd fra Darty og TurboAlven, har jeg nå tatt av grillista, og ikke minst kjøpt en pakke strips og festa grillen ordentlig. Har og justert den ned ca en cm, men det synes nesten ikke, så jeg gidder ikke å bildehore i dag.

Gleder meg til treff i morgen!:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med dekkene Fulda EcoControl? Fant de på http://www.dekkonline.com. De er billige og i den testen som det er linket til på siden er det veldig bra resultater. Noen som kan bekrefte det?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk og likeså! Bare så synd at jeg må kjøre gjennom 4-5 bomstasjoner hver vei, men skal prøve å komme neste gang:)

 

Skal prøve på ATSene snart, og håper de passer godt inni skjermene. Takk til Passat kara for handel og lån av toalett:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil og på treff!

har du vurdert å rive av listene på dørene? syns det er finere uten de :)

 

Har vurdert, men tror de er klipset, og jeg tror ikke jeg gidder å sparkle og lakkere. Har ikke turt å ta av de på dørene ennå, kun tatt av en på bakskjermen pga rust:)

 

Kan noen si meg om det går an å polere de blanke listene på fangerne? Vil ha de skinnende om det går an.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med bommene ja!

 

Blir bra å se nyfelgene på bilen! Bare sett igang å puss ;)

 

Har arbeid foran meg nå ja:) Kan du anbefale hvor grovt papir jeg skal bruke? Har søkt litt, men finner ikke så mye eksakt hva jeg trenger. Har forstått at det er greit å begynne med tørrpussing og gå over til våtpussing med finere papir etterpå?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår