Gå til innhold

Terjes Golf 1.6 CL

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

Det er tøft gjort, og det som er gjort er riktig, men er enig i at det blir litt feil. Ikke for å skryte eller høres klysete ut, men jeg har gjort omtrent akkurat det samme på toern, og det ser mye bedre ut på en eldre bil:)

 

Og en liten ting til; Husk at denne tråden ikke heter: "sleng inn random bilder av rat look-biler". Greit hvis du/dere legger inn bilder av ideer og mulige inspirasjonskilder av enten 1er eller 2erGolfer, felger eller noe sånt, men en femmer har jeg lite bruk for.

 

Sånn, det var dagens "skjennepreken"! :)

 

Vil tro det ligger flere ATS-felger tilsalgs på finn.no eller AutoDB:) Skal si meg ganske fornøyd når alle er lakkert og har fått nye dekk, men de skulle vært minst 7" breie, helst 8":)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe :P ja, må prøve og skaffe meg noen råe oldschool felger med litt kant :)vet kanskje om noen ats'er i nærheten også :P men må vel rote meg til og få gjort noe med bilen min snart :P

http://www.biosfear.com/archives/snapshot_endofsummer.jpg

tror jeg skal kjøpe sånn grill og lakke panseret i samme farge bare matt :)

Endret av MacGyver93

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har muligens enda et sett slitne felger på hånda. Ligner litt på Allycats, men langt i fra så tøffe. Det står Diamond inni, men lurer på om det er Axis OG-felger. Noen som sto på en Golf iallefall. Får se om jeg gidder å dra hjem flere oppussingsobjekter;) Om noen andre er interessert, kan jeg høre med eieren om evt bytte, for han skal uansett ha nye felger. 13" store og sikkert 6" breie.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte litt på det, men da må jeg nesten sandblåse, for det er så jævla mange kriker og kroker å pusse i. Syntes det var drygt nok med ATSene:)

 

Må bare klage litt. Jeg er så jæææævla lei av Elkjøp! Bestilte et spill forrige onsdag, og ennå har jeg ikke fått det! De har sendt det fra lageret, men de klarer faen meg ikke å få en liten pakke over grensa fra Sverige! Skal ringe i morra kl 9 sharpish og kreve pengene tilbake eller et nytt spill sendt! Faen altså!

 

Puh... Det er godt å blåse ut trykket innimellom;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Skal på jobb i morgen, så jeg skal køye:) God natt!:)

 

Eller, vent litt. Ryggelysene på Golfen virker ikke, begge sluttet å virke samtidig, så jeg tror ikke det er pærene (har ikke sjekket ennå). Tenkte at det enten er en sikring eller bryteren i girkassen som er gåen, men jeg fant ikke noen sikring med beskrivelse for ryggelys, kun baklys. Så hvor sitter den bryteren? Har kikka ved girstanga, men fant ikke noe. Er bryteren plassert på et utilgjengelig sted?

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med "bilferie" da;) Anbefaler vinkelsliper til å pusse ned panseret. Jeg begynte med negerkuse på drill, men det tok en evighet. Panseret rakk faktisk å ruste før jeg var ferdig med å slipe:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer for at du pusser ned hele bilen jeg,mere Rat look da. og så kjører du hvite dekk sider.(edit: så du hadde det nå,bra!)

legger ved et par bilder av min gamle Rat golf og et bilde av min nåværende golf :)

(si ifra om bildene skal fjernes)

 

dsc0237xu.jpg

 

dsc0020f.jpg

Endret av vwcab

1986 Golf syncro

1990 Golf Fire and Ice

1998 Passat stv 1.8T Kånebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns egentlig det blir litt mye med heile bilen i rust, men det hadde jo gått ann å skaffe ei eksta dør eller en skjerm å la ruste :P

 

husker foresten den RAT-golfen rett over her fra den gikk i lyngdal. (var jeg som sendte deg mld ang fronlyktene foresten)

men no oftopic fra meg :P

 

komt lengre på hjulene? :)

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare la bildene ligge, for dette er litt mer on topic enn den femmern lenger bak her;)

 

Kommer ikke til å slipe ned hele bilen nei. Det ligger flere grunner bak, bl.a at jeg vil ha muligheten til å få den nærmest mulig originalstand igjen ved et evt salg, og så har det litt med "følelser" og gjøre. Har bilen ganske kjær, så jeg vil ikke ødelegge den helt;)

Skal skaffe meg en delebil og få noen flere paneler til enten å ruste eller i en annen farge. Og ang hva som er mer rat look enn annet er helt opp til eieren av bilen å bedømme mener jeg, siden rat look er omtrent det man vil selv innenfor visse aspekt.

 

Skal ta en runde på hjula i kveld. Skal straks ut og begynne:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår