Gå til innhold

Terjes Golf 1.6 CL

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. Tror det er lurt med noe under for å beskytte bunnpanna ja. Skulla hatt det selv. Blitt mange stygge riper i bare de 3 ukene jeg har hatt bilen. :p

 

Hva med chrome felgringer? :) Kunne det blitt kult?

 

Har tenkt litt på det. Men har mer lyst på sånne gamle små kapsler som kun sitter i midten av felgen, og så lakkere felgkanten i bilens farge. Men jeg tror jeg må ha andre felger for å få sånne kapsler til å passe:(

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på det. Men har mer lyst på sånne gamle små kapsler som kun sitter i midten av felgen, og så lakkere felgkanten i bilens farge. Men jeg tror jeg må ha andre felger for å få sånne kapsler til å passe:(

 

gjett hvem som kanskje skal skaffe 2 til slike kapsler, slik at man får et sett? :D

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) de passer ikke på de steelisene jeg har, men kan hende det er forskjellig fra hvilken type felger også :) har seat steeliser på nå :D har en drøm om bredda stålfelger med senter deksel :)

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på de du har en drøm om;)

 

Har vært på huggern i dag og funnet sånne kjedelige, fornuftige ting til Audien, og er nå ferdig med å bytte ut det som trengtes:)

 

Nok om den bilen, hadde planer om å dra helt inn til byen for å hente GTI-leppa, men fikk dessverre ikke svar fra han jeg kjøpte av, så jeg fikk ikke planlagt å treffe han:( Men det blir vel flere turer som byr på sjansen:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Såklart!:)

 

Nå kjenner jeg virkelig at jeg vil ha felger med riktig bredde og innpress. Er så lei av at hjula ligger langt inni skjermene. Er fortsatt interessert i breie felger i 13 eller 14" til en billig penge. Utseende har ikke mye å si, bare at de er rette og uten betydelige skader.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart!:)

 

Nå kjenner jeg virkelig at jeg vil ha felger med riktig bredde og innpress. Er så lei av at hjula ligger langt inni skjermene. Er fortsatt interessert i breie felger i 13 eller 14" til en billig penge. Utseende har ikke mye å si, bare at de er rette og uten betydelige skader.

 

x2 :D

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår