Gå til innhold

Terjes Golf 1.6 CL

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har dessverre ikke fått tatt noen ennå. Jeg og hele familien ligger inne med influensa å spyr=P

 

Eneste jeg fant om skvettlapper var hos Møller.

Koster sikkert skjorta for nye, så jeg håper at noen har noe liggende til overs:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det noen bilder av nye stussen:)

 

Den er godt brukt, så jeg må bøye på plass ene røret for at det skal bli rett=P

 

Vises her at høyre rør er lenger opp enn det til venstre, så det ser litt kårny ut;)

DSC00476.jpg

DSC00475-1.jpg

DSC00474.jpg

 

Jallamekk:D

DSC00477.jpg

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei trenger ikke være G60 logo helst med VW men den der ville også vært perfekt :D

 

Men JA det er akkuratt slike jeg tenkte på, men som sagt ikke G60 logo jeg har ikke G60 bil så blir litt feil det ;) Helst VW merket...

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sende han en mail med bilde jeg:) Han skulle ha 400kr +frakt for de jeg vil ha iallefall. Sender deg en PM med pris og mailadresse når jeg får svar:)

 

Fant ikke igjen det samme bildet, og fikk ikke til å legge det ved i mailen, men tror du dette er av samme type med riktig innfestning?

Foran:

http://www.veedubmachine.co.uk/index.php?main_page=popup_image&pID=90

 

Bak:

http://www.veedubmachine.co.uk/index.php?main_page=popup_image&pID=93

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta et par deler av en donorbil i går kveld. Et panser og en grill.

 

Grillen er litt ødelagt, men det kan vel sveises.

 

Noe bilder:

DSC004852.jpg

DSC004862.jpg

DSC004872.jpg

 

Jepp, donorbilen er grå;)

 

Synes originalgrillen er penest, men måtte prøve å montere den. Noen som vet hvordan jeg skal koble til ekstralysene? Er det rele og kabler for sånt originalt uansett, eller må jeg finne elektrikeren i meg?

 

Panseret jeg tok med er egentlig ganske bra, med tanke på at skjermene på bilen var kjeks. Det som er litt surt er at det er finere enn det jeg har fra før. Mens jeg har 3 bulker og rust i framkant, har det gråe bare et par rustflekker. Det nye panseret skal forøvrig få seg en real overhøvling. De av dere som har fulgt med, vet hva jeg snakker om;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres så enkelt ut når du sier det, men så er det sånn at jeg kan fint lite om det der=p

 

Hva synes dere om den "nye" looken da? Hvis man har noen plastbiter så er det vel bare å sveise de sammen med noe varmt noe? Evt. lim og varmepistol? Sparkel og lakk etterpå selvfølgelig. Er grønn på sånt, så hvis noen har tips, så blir jeg glad:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om der ikke er lagt opp orginalt til ekstra lys, er det bare og ta en strømtyv fra + på kjørelyset.. (fjernlys +en)

 

Ikke ødelegg ledningsnettet med strømtyver o.l.

Bruk tre arbeidsrelè, et til hver lykt og et som separat koblet via egen bryter for å kunne slå av ekstralysene ved behov.

 

relaycircuit.gif

 

 

Hva synes dere om den "nye" looken da? Hvis man har noen plastbiter så er det vel bare å sveise de sammen med noe varmt noe? Evt. lim og varmepistol? Sparkel og lakk etterpå selvfølgelig. Er grønn på sånt, så hvis noen har tips, så blir jeg glad:)

 

Ganske tykk og sprø plast hvis det er orginal grill, så ikke fullt så enkelt å plastsveise, du kan alltids prøve..

To-komponents lim vil fungere, men da må du som du er inne på sparkle og lakke i etterkant..

:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår