Gå til innhold

Viskerblader og koppholder

Ranger emnet

SnowKing

Anbefalte innlegg

Javel. Litt rar tittel, men sånn er det :)

Hva slags viskerblader bruker dere? Jeg kjøpte noen fra Bosch på en bensinstasjon, som jeg trodde skulle være bra (relativt dyre). Og det var de jo forsåvidt også, den uka de satt fast. Den idiotiske låsingen ramlet altså av.

Har faktisk ikke vært å sjekka hva orginale koster på Møller, men tradisjonen tro, så er de umulig billig :)

Så del to.

Er det noen som vet hvordan man plukker ut koppholderen? Jeg fikk den sauset til med kaffe ved et uhell, så må få den i småbiter for æ få skylla den ren.

Hvorfor har foresten en bil i denne prisklassen bare EN koppholder? Det irriterer stadig vekk :)

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Litt rar tittel, men sånn er det :)

Hva slags viskerblader bruker dere? Jeg kjøpte noen fra Bosch på en bensinstasjon, som jeg trodde skulle være bra (relativt dyre). Og det var de jo forsåvidt også, den uka de satt fast. Den idiotiske låsingen ramlet altså av.

Har faktisk ikke vært å sjekka hva orginale koster på Møller, men tradisjonen tro, så er de umulig billig :)

Så del to.

Er det noen som vet hvordan man plukker ut koppholderen? Jeg fikk den sauset til med kaffe ved et uhell, så må få den i småbiter for æ få skylla den ren.

Hvorfor har foresten en bil i denne prisklassen bare EN koppholder? Det irriterer stadig vekk :)

Hehe, syntes det var fin tittel jeg:)

Jeg vet at viskere på møller koster deg under 400kr for to:)

Men rart at bosch ikke henger på??

Uansett ville jeg kjøpt på møller neste gang, for dem koster lissom ikke så mye som man tror.(trodde selv dem var svindyre)

Koppholderen står det kanskje noe om i instruksjonsboka??

For jeg aner ikke:D

Og ja, det irriterer meg som bare juling oxo at det er bare EN :)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, syntes det var fin tittel jeg:)

Jeg vet at viskere på møller koster deg under 400kr for to:)

Men rart at bosch ikke henger på??

Uansett ville jeg kjøpt på møller neste gang, for dem koster lissom ikke så mye som man tror.(trodde selv dem var svindyre)

Koppholderen står det kanskje noe om i instruksjonsboka??

For jeg aner ikke:D

Og ja, det irriterer meg som bare juling oxo at det er bare EN :)

Faen.. Tror det er bortimot det jeg ga for de bosch-viskera. Da blir det nok Møller, ja :) Må ha den i hekken også nå snart..

Og NEI, JeanD. Jeg har ikke tenkt å fjerne den bakre viskeren, som jeg vet du kommer til å si ;)

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen.. Tror det er bortimot det jeg ga for de bosch-viskera. Da blir det nok Møller, ja :) Må ha den i hekken også nå snart..

Og NEI, JeanD. Jeg har ikke tenkt å fjerne den bakre viskeren, som jeg vet du kommer til å si ;)

hehe, du får ta`n for at han har montert sin igjen;)

Ja må ha nye selv jeg, så tre viskere blir sikkert rundt 500kr:)

btw, off-topic, men vet u om dem vil ha borere på svalbard enda?

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dessverre de er fullsatt for denne borresesongen, med mindre de får frafall av noe slag. Faen, de gutta der har fine dager!!

okok, si fra hvis du hører no nytt.

Jeg har jobb jeg alts, men moro og explore mulighetene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider