SnowKing Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Javel. Litt rar tittel, men sånn er det :) Hva slags viskerblader bruker dere? Jeg kjøpte noen fra Bosch på en bensinstasjon, som jeg trodde skulle være bra (relativt dyre). Og det var de jo forsåvidt også, den uka de satt fast. Den idiotiske låsingen ramlet altså av. Har faktisk ikke vært å sjekka hva orginale koster på Møller, men tradisjonen tro, så er de umulig billig :) Så del to. Er det noen som vet hvordan man plukker ut koppholderen? Jeg fikk den sauset til med kaffe ved et uhell, så må få den i småbiter for æ få skylla den ren. Hvorfor har foresten en bil i denne prisklassen bare EN koppholder? Det irriterer stadig vekk :) Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Javel. Litt rar tittel, men sånn er det :) Hva slags viskerblader bruker dere? Jeg kjøpte noen fra Bosch på en bensinstasjon, som jeg trodde skulle være bra (relativt dyre). Og det var de jo forsåvidt også, den uka de satt fast. Den idiotiske låsingen ramlet altså av. Har faktisk ikke vært å sjekka hva orginale koster på Møller, men tradisjonen tro, så er de umulig billig :) Så del to. Er det noen som vet hvordan man plukker ut koppholderen? Jeg fikk den sauset til med kaffe ved et uhell, så må få den i småbiter for æ få skylla den ren. Hvorfor har foresten en bil i denne prisklassen bare EN koppholder? Det irriterer stadig vekk :) Hehe, syntes det var fin tittel jeg:) Jeg vet at viskere på møller koster deg under 400kr for to:) Men rart at bosch ikke henger på?? Uansett ville jeg kjøpt på møller neste gang, for dem koster lissom ikke så mye som man tror.(trodde selv dem var svindyre) Koppholderen står det kanskje noe om i instruksjonsboka?? For jeg aner ikke:D Og ja, det irriterer meg som bare juling oxo at det er bare EN :) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Hehe, syntes det var fin tittel jeg:) Jeg vet at viskere på møller koster deg under 400kr for to:) Men rart at bosch ikke henger på?? Uansett ville jeg kjøpt på møller neste gang, for dem koster lissom ikke så mye som man tror.(trodde selv dem var svindyre) Koppholderen står det kanskje noe om i instruksjonsboka?? For jeg aner ikke:D Og ja, det irriterer meg som bare juling oxo at det er bare EN :) Faen.. Tror det er bortimot det jeg ga for de bosch-viskera. Da blir det nok Møller, ja :) Må ha den i hekken også nå snart.. Og NEI, JeanD. Jeg har ikke tenkt å fjerne den bakre viskeren, som jeg vet du kommer til å si ;) Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Faen.. Tror det er bortimot det jeg ga for de bosch-viskera. Da blir det nok Møller, ja :) Må ha den i hekken også nå snart..Og NEI, JeanD. Jeg har ikke tenkt å fjerne den bakre viskeren, som jeg vet du kommer til å si ;) hehe, du får ta`n for at han har montert sin igjen;) Ja må ha nye selv jeg, så tre viskere blir sikkert rundt 500kr:) btw, off-topic, men vet u om dem vil ha borere på svalbard enda? Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Tror dessverre de er fullsatt for denne borresesongen, med mindre de får frafall av noe slag. Faen, de gutta der har fine dager!! Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Tror dessverre de er fullsatt for denne borresesongen, med mindre de får frafall av noe slag. Faen, de gutta der har fine dager!! okok, si fra hvis du hører no nytt. Jeg har jobb jeg alts, men moro og explore mulighetene:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 okok, si fra hvis du hører no nytt.Jeg har jobb jeg alts, men moro og explore mulighetene:) Will do! :) Meneh... Koppholder, anyone? :) Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Will do! :) Meneh... Koppholder, anyone? :) :) hmm, skal høre med en audi-comrat i morra:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 mhmmhmhmh! Men den skal snart bort igjen:D Må bare ta meg tid!:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 mhmmhmhmh! Men den skal snart bort igjen:D Må bare ta meg tid!:) Hoho:) men snowking: Han kameraten min visste heller ikke. Vet ikke møller hvis u spør dem? :) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg