Møllergutt Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 jeg har oppkjøring i oslo om 2 uker og det er første gangen min, jeg trenger litt info hvordan jeg skal kjøre og gjøre en bra insats for å bestå takk på forhånd Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 bare ta det med ro og få god tone med sensor, vips så har du bestått;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Hadde selv oppkjøring for noen uker siden. Det jeg gjorde var å: Ikke stress eller vær nervøs, ikke tenk på at du stryker. vift godt med hodet i rundkjøringer og kryss. (fikk stort pluss på den) Husk Vikepilkt for biler til høyre og fotgjengere.(sakne litt ned på farten rundt der det er uoversiktlige overganger. Noe værtfall. =D Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Det beste tipset jeg kan gi deg er når du består (Ja, jeg er alltid positiv), husk på hva du lærte da du øvelseskjørte ;) Altfor mange som gir faen etter de får lappen... Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Husk å se mye i speilene... /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Hvis du gjør en feil som du selv er klar over, si det til sensor! Det kan i verste fall bety så mye som at du får lappen eller ikke. Da vet sensor at du er klar over feilen du har gjort. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Hvis du gjør en feil som du selv er klar over, si det til sensor! Det kan i verste fall bety så mye som at du får lappen eller ikke. Da vet sensor at du er klar over feilen du har gjort. x2..hjelper utruli mykje å innrømme feilen du har gjort Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 x2..hjelper utruli mykje å innrømme feilen du har gjort Og husk; det kan hende at du ikke tror sensor så feilen din, men det gjorde han/hun. Bedre å innrømme alt Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Jeg ga fingern til 2 stk under oppkjøringen, gikk greit det:D Senoren sa: han var helt enig!! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Jeg ga fingern til 2 stk under oppkjøringen, gikk greit det:D Senoren sa: han var helt enig!! hahaha såpass ja xD Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 men takk for infoen, hjalp meg mye nå:) Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 kom med mer kjærring tips xD Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Hvis du gjør en feil som du selv er klar over, si det til sensor! Det kan i verste fall bety så mye som at du får lappen eller ikke. Da vet sensor at du er klar over feilen du har gjort. Netopp. På min oppkjøring la jeg meg litt feil i en-to rundkjøringer, men så sa jeg: Å nei, nå la jeg meg feil. Mot slutten av oppkjøringen, når vi skulle tilbake til BT la jeg meg riktig igjen, og så var det greit. Dette kommenterte han også på når vi oppsummerte. Så hvis du gjør noen feil må du bare si det, det er ekstremt viktig! Og ellers når du kjører unngår du brå akslerasjon, med unntak av når du skal inn på motorveien. Og ta det rolig i rundkjøringer, og kryss/lyskryss. Skulle du kjøre bittegrann for fort gjør det ingenting bare du er bevist på dette, og slakker ned igjen. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 bare hold deg rolig, og pass på å ikke sprute på fotgjengere. hold lav fart om du passerer busser og slikt. jeg redde meg på oppkjøringa ved at jeg sa til sensor om en feil jeg hadde gjort. lykke til;) Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 ikke kjør på oransj lys(ihvertfall ikke rødt!), bryte vikeplik, bryte fartsgrense, stopp helt på stoppkilt, ha bra fartsavpassing og hold oppmerksomheten oppe. gjør du dette står du :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg