Gå til innhold

RH Cup 16" med Kumho dekk selges

Ranger emnet

Gesel

Anbefalte innlegg

RH Cup 4x100 med Kumho Ecsta SPT 205/45ZR16. Dekkene er kjørt ca. 2000 kilometer og fremstår som meget bra. Litt slitt ytterst på dekkene som sto foran ettersom bilen var skrudd helt ned og hjula slo såvidt borti ved full sving :P Dekkene kostet litt over 4000,- da jeg kjøpte de i fjor.

Felgene er runde og fine, ingen skader eller lignende. Hadde kjøper på disse, men han får ikke penger før enn i slutten av april og skulle helst hatt plassen før den tid :) Beklager møkkete hjul på bildene, men disse ble brukt i går da det var knallføre som jeg håpet på skulle holde : mad : Kan ordne andre/bedre bilder av alle hjulene om dette ønskes...

Starter budrunden på 3000,- Kjøper ordner evt. frakt selv. Står i Stjørdal, men kan være behjelpelig med kjøring til Trondheim. Skulle gjerne beholdt de, men har ingen bil de passer på :P

P1000229.jpg

P1000231.jpg

P1000232.jpg

P1000233.jpg

Kjører tysker med turbo og drag på alle fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, glemte ET... Det er ET35 :)

Angående å sende med posten... Finner ikke pris på nett, men regner med at det er svindyrt. DHL eller Tollpost er nok sannsynligvis billigere.

koster ikke deg ei krone å sende dem...

Så lenge kjøper betaler frakta!

tipper det kommer på 300-600 i frakt.

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koster ikke deg ei krone å sende dem...

Så lenge kjøper betaler frakta!

tipper det kommer på 300-600 i frakt.

Jeg skreiv ikke at det kom til å koste MEG mye, men tenker mest på hva som er billigst for han som skal ha de.. Det er ikke noe problem i det hele tatt for meg å sende med posten.

Felgene går innenfor målene for norgespakke, dvs. 60x60x120. MEN, maks vekt er 35kg, og felgene med dekk veier 19kg pr. stk. Man har da 10,25kg overvekt.

Pris er 303kr for alle fire hjulene + evt. overvekt (41kg) eller 2x303kr (og litt overvekt). Ønsker ikke kjøper å betale på forskudd må oppkrav også regnes med. Man sitter da med en regning på godt over 1000,- bare i frakt. DERFOR anbefalte jeg å sjekke ut Tollpost eller DHL. Jeg skulle gjerne gjort det, men har knapt med tid på dagtid.

Endret av Gesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prata med Posten idag. Ettersom felgene veier 19kg pr. stk og postens maks-vekt er 35 kg. må felgene sendes stykkvis. 303 pr pakke pluss evt. oppkrav (200,-).. Det blir da 500 per dekk, lønner seg derfor med DHL eller Tollpost.. 2000,- for et sett med dekk og felg er DYRT.. Vil evt. kjøper bruke posten er det OK for meg, men det er drøyt mye penger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider