Elanzer Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 og det var en GTI! :D skal vise deg ekte GL power eg :D (no offence eller noe altså) :D jetta GL 1.8 90hk ? kansje + :D med effektannleg en tur til ålgård :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 .. og det var fornoe ? :rolleyes: Den hørtes rimlig normal ut spørr du meg, kom men noen andre opptak der du får straffa den litt eller noe.... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 ser ikke at du tok opp lyden fra baksettet på bilen :o gjør det så... :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Hvorfor skal jeg det når jeg kan ta lyden fra utsiden av bilen. der er lyden bedre. Jeg tok den opp på utsiden for det første at jeg ville høre selv hvordan andre hørte o.l. Innifra er lame... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 eg kommer faen ikke til å tape det dyre kameraet mitt til bakfangeren for å ta opp lyden... man tar opp lyden i fra cupeen, med lukkete vinduer :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 :rolleyes: ser meg ikke helt enig der da... må ta lyden fra utsiden mener jeg... jeg brukte en 20.000 laptop til dette da... men jeg hadde en lang mikrofonkabel da :D så laptop'n lå i baksete... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 ja da har det seg slik at eg ikke har en laptop til 20000kr heller ikke noen laptor som er billigere heller :rolleyes: så... må altså finne en laptop og ta opp lyden da ja... hmmm :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Får vel vekke litt liv i jettaforumet igjen da... :D Nå venter jeg bare på at den forpulte snøen blir borte... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 http://img1.photobucket.com/albums/v40/Espen/the.jpg Hvilke høytaler størrelse passer der?? Og hvordan mekker jeg det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Tar bort det plastikk-greiene der og legger plate på ca 20cm langs nedkant av døra... Så kjøper du deg et frontsett med delefilter og diskant.. jeg har 6,5" der... så fester du delefilteret på innsiden av døra med noe plastikk rundt og setter diskanten på toppen av dørtrekket el noe.. Er det sånn jeg skal gjøre det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by vwfreak Får vel vekke litt liv i jettaforumet igjen da... :D Nå venter jeg bare på at den forpulte snøen blir borte... :D Har du flere bilder da?? *Nysgjerrig*...:D Så fett ut med 9x16 der ja... Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Don T Har du flere bilder da?? *Nysgjerrig*...:D Så fett ut med 9x16 der ja... Tja.. Noen bilder er det da.. :D Skivebakstilling fant jeg ut at er kjekt... :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Står ikke høyre fremhjulet ditt med feil rullerettning ? Ellers - mer bilder ? :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Sonick Står ikke høyre fremhjulet ditt med feil rullerettning ? Ellers - mer bilder ? :) Hehe.. stemmer det.. Fikk felga her om dagen og da måtte jeg jo bare prøve en felg self... :D Bare tok en felg jeg da.. Men nå står de riktig.... :) Har ikke så mye bilder akkurat nå men.. Skal prøve å få start på den om ikke veldig lenge.. Kanskje kjøre en tur uten skilter... :rolleyes: Bestilte justerbart stab.stag foran her om dagen da.. Får håpe den blir litt stivere i svinger å sånn... Ellers for de som leter etter grei bil se her.... Golfen til dama som selges unna... Golf 2 Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 hva merke ? Hva innpress er det på dem ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg