Morel Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Grunnet omorganisering i min private samling vurderer jeg å selge min Soundstream DaVinci 7 kanals forsterker. Forsterkeren er i 24 Karat gull-finish og fremstår som meget pen. Original eske, linjedriver m/ tilhørende kabler medfølger. Spesifikasjoner finnes her: http://www.soundstream.com/manuals/AMP/rubican/davinci/DaVinci.pdf Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Da har jeg fått et bud på kr.8000,- Hvis ingen bedre bud ankommer innen mandag kveld sendes forsterkeren til Stord på tirsdag. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Da er forsterkeren solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg