itwt- Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Da er jeg den lykkelige eier av en svart '08 Sportback 2.0 TDI. =) Med dette har jeg et par spørsmål: * Hvordan vil evt garantien stille seg ved et eventuelt utskifte av ratt (til originalt multiratt)? Jeg har Cruise Control allerede på bilen, så noen VAG-COM-koding skulle vel ikke være nødvendig da de opererer på samme styreenhet? * Kreves det noe VAG-COM ved ettermontering av RNS-E? På forhånd takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Fått noe svar på dette enda? Skal gjøre samme prosess :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Garantien blir sikkert borte på endel når en gjør elektroniske endringer. Man måtte hvertfall kode om endel på min B7 A4 når jeg ettermonterte RNS-E. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Var det jeg tenkte også....Men så lenge man monterer et ratt som er original audi og som skal passe bilen i ETKA så burde man vel ikke miste noe garanti? Man monterer bare noen skruer også fikser møller vagcom slik at det blir kodet riktig? Håper noen har noe svar på dette da jeg akkurat har kjøpt en ny 2010 fra Møller og er litt keen på å beholde garantien..hehe Møller var usikker på dette så var lite hjelp i de gutta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg