Gå til innhold

valg av forsterker og basser

Ranger emnet

celica4ever

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kjøpt meg ny bil nylig men er missfornøyd med basskassa og forsterkeren i bilen.

SÅ jeg skal kjøpe ny basser og forstreker, derfor trenger jeg litt råd. Jeg har nå 4 høytalere i bilen, to foran og to bak ganske karftige men husker ikke watt styrken nå.

Hva er det jeg skal se etter når jeg skal kjøpe forsterker?(merke osv) Jeg vil ha en som tåler endel også hadde jeg tenkt og ha en 10 toms basser, men annbefaler dere noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde tenkt og stikke innom fort nox:) men tenkte jeg skulle høre her først, den skal drive alt. Jeg er ute etter hvilken tall og bokstaver man skal se ette rms /watt osv..

jeg har funnet en på nettet med de dataene: Planet audio

5 CHANNEL 700 WATT RMS BRIDGABLE CAR AMPLIFIER

* 4 X 100 + 1 X 300 RMS @ 2 Ohms

* 4 X 50 + 1 X 200 RMS @ 4 Ohms

* Dimensions 19-3/4" (L) x 2-7/16" (H) x 10-5/8" (W)

* Signal To Noise Ratio 102 dB

* Frequency Response 20 Hz to 20KHz

* High and Low Level Inputs

* Tri Mode Capability

* Line Out

* Low/High Pass Crossover

* Switchable Input Sensitivity 100m-8V

* Built-In Continuously Variable High and Low Pass Crossovers

* Continuously Variable Bass Boost 0-18 dB

* Illuminated Logo

* Exclusive Patent Pending Invisible Mounting System

* Chrome Plated Connectors

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e vel ikke så bra å ha en forsterker som driver alt, lettere me 2 stykk, en som driver front-settan. å en som driver sub(ber). mye bedre å stille lyden som du vil ha den..

passat 1997 3b

rocky 1985 2L offroad

(x) accord 1988 2.0exi vrak

(x) pug 205 xr 1986 vrak

(x) pug 205 xr 1986 vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider