Gå til innhold

SOLGT Wasa sin '02 A4 1.8TQ Lim

Ranger emnet


-Wasa-

Anbefalte innlegg

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm aiit, for A3 som leveres med rød T mener jeg har 180Hk.. En gammel myte fra familien..

 

:confused:

 

uansett, har du ikke trimma, har du ikke mer enn orginal hester så fuck hele emblemtrimminga spør du meg. Det ser ikke pent ut. Nå om dagen pleier alle å fjerne emblem for å få bilen mer clean, ikke sette på emblem for å lage rot på bagasjeluka;)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm aiit, for A3 som leveres med rød T mener jeg har 180Hk.. En gammel myte fra familien..

 

:confused:

 

uansett, har du ikke trimma, har du ikke mer enn orginal hester så fuck hele emblemtrimminga spør du meg. Det ser ikke pent ut. Nå om dagen pleier alle å fjerne emblem for å få bilen mer clean, ikke sette på emblem for å lage rot på bagasjeluka;)

 

Hehe enig, rot kan enn lage en annen plass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hmm aiit, for A3 som leveres med rød T mener jeg har 180Hk.. En gammel myte fra familien..

 

:confused:

 

uansett, har du ikke trimma, har du ikke mer enn orginal hester så fuck hele emblemtrimminga spør du meg. Det ser ikke pent ut. Nå om dagen pleier alle å fjerne emblem for å få bilen mer clean, ikke sette på emblem for å lage rot på bagasjeluka;)

Har 200 HK, så vet ikke om det er mindre kvalifisert til å ha en rød "T" enn det 190 HK'en er jeg

2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line

2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt)

2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt)

1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt)

1995 A4 1.8 Sedan (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 200 HK, så vet ikke om det er mindre kvalifisert til å ha en rød "T" enn det 190 HK'en er jeg

 

Du kan jo selvfølgelig ikke dra chip'ing inn som en faktor...

 

Det blir som om jeg setter på et S4 merke fordi jeg har S4-styling.

 

 

...men for all del.

Endret av Legolego
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei..herregud slapp av litt a folkens..

 

Er vel feil å ha på S-line emblemer, selv om jeg har montert original S-line styling da eller?

Siden den ikke ble levert slik original, ettersom det er problemstillingen her:p

 

Hvilke faktorer skal jeg bruke, Lego?:wonder:

2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line

2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt)

2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt)

1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt)

1995 A4 1.8 Sedan (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har byttet ut alt utv. dvs du har bygget bilen om til en S-line, du må bare få det godkjent hos biltilsynet. Får du det godkjent hos Biltilsynet så er det en S-line:) (Opprinnelig så har du jo en Limousine utgave) Og det som er med B6 er jo at de ikke leveres med kun S-line innv, men utv eller begge deler.

 

Når det gjelder S4 styling så må en jo bygge om hele bilen til en S4 for at det skal være en S4.

 

Dette er kun et eksempel og en oppsumering gutter og jenter:)

 

Konklusjon: Jeg mener du nå har en S-line, med S-line eksteriør så behold emblemene, men dropp den røde T`en:)

Endret av JeanDaniél

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke faktorer skal jeg bruke, Lego?:wonder:

 

Vel...du får gjøre som du vil.

Men siden du spør; det er og blir dekaltrimming. Du har ikke forstektet clutch, du har ikke større turbo...

 

Angående S-Line merket, så har du vel nesten ingenting av S-Line pakken? S'en står ikke for Senk...

(Ja, jeg vet du har montért fangere...)

 

Ta av alt av merker så er du på den sikre siden :op:

 

x2 :)

Endret av Legolego
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår