jossi^ Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Om du har byttet ut alt utv. dvs du har bygget bilen om til en S-line, du må bare få det godkjent hos biltilsynet. Får du det godkjent hos Biltilsynet så er det en S-line:) (Opprinnelig så har du jo en Limousine utgave) Og det som er med B6 er jo at de ikke leveres med kun S-line innv, men utv eller begge deler. Må du til tiltilsynet for å få godkjent s-line? det er jo kun estestetiske forskjeller og orginale deler, som ikke er nevnt i vognkort? bortsett fra understellet da.. :) og limousine forteller vel bare at det er en sedan, slik som avant forteller at det er stasjonsvogn? En annen ting jeg stussa på var at B6 ikke blir levert med kun innvendig s-line? trodde flere jeg kjenner med B6 har s-line interiør men ikke eksteriør.. må bare spør hva som er rett, jeg er ikke sikker, men trodde det var sånn :) Siter 2004 Audi A4 1,9tdi quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Det Jean mente var at b6 ikke blir levert med bare S-Line utvendig styling. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossi^ Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 ah, det er sånn det er altså :) litt teit at det ikke går an å velge det akkuratt det man vil da.. Siter 2004 Audi A4 1,9tdi quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 ah, det er sånn det er altså :) litt teit at det ikke går an å velge det akkuratt det man vil da.. Du får ikke B6 med kun innv S-line, men med begge deler eller kun utvendig. :) Limousine står vel ikke for Sedan, det er vel interiøret som heter Limousine og lysa, lettere sagt alt innvendig.? Rart da at min heter business avant.?:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Du får ikke B6 med kun innv S-line, men med begge deler eller kun utvendig. :) Limousine står vel ikke for Sedan, det er vel interiøret som heter Limousine og lysa, lettere sagt alt innvendig.? Rart da at min heter business avant.?:) Du kan få B6 med KUN innvendig s-line + sportsunderstell. Men IKKE med KUN eksteriør stylingen. Dette er anderledes på B7. Limousine står for sedan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Du får ikke B6 med kun innv S-line, men med begge deler eller kun utvendig. :) Limousine står vel ikke for Sedan, det er vel interiøret som heter Limousine og lysa, lettere sagt alt innvendig.? Rart da at min heter business avant.?:) Hehe...du tar litt feil nå Jean. B6 ble levert med S-Line interiør uten S-Line eksteriør (se på min). Da tenker jeg på stylingen, man fikk selvfølgelig understellet og oppgraderte bremser. Limousine er Audi sitt navn på sedan, akkurat som Avant betyr stasjonsvogn. Du må ikke blande Limousine og Business. :) Edit: Too late... :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 (endret) hmmz, Thomas (Spagarage) Har kun utv. S-line, ikke stylingen men som en vanlig orginal B6. :confused: Dvs det er 3 punkter her: 1. S-line interiør går ann uten eksteriør 2. Full S-line med Stylingen og interiør 3. S-line eksteriør uten Stylingen og ikke interiør too late for what lego:)? Endret Mai 18, 2009 av JeanDaniél Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 hmmz, Thomas (Spagarage) Har kun utv. S-line, ikke stylingen men som en vanlig orginal B6. :confused: Dvs det er 3 punkter her: 1. S-line interiør går ann uten eksteriør 2. Full S-line med Stylingen og interiør 3. S-line eksteriør uten Stylingen og ikke interiør too late for what lego:)? Biler som er UTEN s-line interiør er ingen s-line. Da er s-line eksteriøret ettermontert. Så punkt tre finnes ikke på en b6 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Biler som er UTEN s-line interiør er ingen s-line.Da er s-line eksteriøret ettermontert. Så punkt tre finnes ikke på en b6 ;) Forklar meg da hvorfor Spagarage har S-line lister på døra, UTEN at han har ettermontert dette?:) Slik som bildet nr 1, bare lakkert helt ned Orginalt. Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Forklar meg da hvorfor Spagarage har S-line lister på døra, UTEN at han har ettermontert dette?:) Slik som bildet nr 1, bare lakkert helt ned Orginalt. Det klarer jeg ikke å forklare for det vet jeg ikke :D Hvis han her s-line eksteriør så har han også s-line interiør ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 hehe, dvs S-line eksteriøret er som bilde 2:) Men rart dog at det lages S-line utgaver som ser ut som en vanlig B6, men med S-line lister på dørene.. (ikke styling listene) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Jeg blir ikke klok på kombinasjonen min, ergo jeg går ikke ut med S-Line betegnelsen av den grunn at jeg ikke har S-Line interiør. S-Line interiøret er jo hele vitsen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Jeg blir ikke klok på kombinasjonen min, ergo jeg går ikke ut med S-Line betegnelsen av den grunn at jeg ikke har S-Line interiør. S-Line interiøret er jo hele vitsen :) Jeg blir heller ikke klok på det der.. Det som sikkert er på din bil Thomas (som skal heve at det er S-line) er vel kanskje forsterket clutch samt sportsunderstell. S-line står vel for Sport-line..? :wonder: Nå ble det mye OT her i "knekkebrød" sin tråd.. Kanskje vi skulle startet en tråd på dette for å bli 100% kloke på dette heller.:) jeg tar initiativ:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 (endret) Det finnes hovedsaklig tre utgaver S-line, business og SPORT den sistnevnte har jeg og er ganske sjelden etter hva jeg har sett S-line er jo bare en eksteriør, interiør, understell pakke ikke en egen modell Endret Juni 1, 2009 av svenkhas Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Lenge siden vi ble ferdige med den diskusjonen;) Tilbake til Topic:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg