Gå til innhold

SOLGT Wasa sin '02 A4 1.8TQ Lim

Ranger emnet


-Wasa-

Anbefalte innlegg

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er kjempefornøyd selv hvertfall:) ikke mye som mangler før den er slik jeg vil ha den, senkes, bytte speilkapper og få på bagasjelokk-spoiler:) Men brukt nok penger på en stund nå:D

2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line

2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt)

2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt)

1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt)

1995 A4 1.8 Sedan (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern dem :) Tenkt å fjerne dem selv.

Ang bakfangeren, måtte du demontere hele? Skal ha av min i løpet av uka så hadde vært greit med noen hint om hvor skruer og festene er :)

 

Må ta av hele fangeren ja:) Er noen skruere inne i hjulbuen, to stk på hver side tror jeg. så må du ta av "teppet" på veggen inne i bagasjerommet, så du kommer til skruene som sitter innenfor (vet ikke hvordan dette er på avant, men på sedan måtte jeg det hvertfall) uansett, helt inni der sitter det 4 skruere med muttere på rekke nedover, samt to til omtrent rett under lykta. samme på begge sider. skru av mutterene, og fangeren kan draes ut:)

Skal du skille øvre og nedre del så sitter de sammen i to skruere og en haug med klips rundt.

 

Er det jeg husker i farta hvertfall:)

2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line

2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt)

2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt)

1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt)

1995 A4 1.8 Sedan (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få dem bort, får en mer clean look, og man retter ikke blikket mot ringene, men mot lyktene og det blir "bredere":D

 

 

Ja, ingen tvil om at det blir cleanere:) Men liker å skryte av bilen jeg(A) tenkte å sette på en rød "T"så folk ser hvordan maskin de ligger bak jeg:D

2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line

2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt)

2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt)

1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt)

1995 A4 1.8 Sedan (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ta av hele fangeren ja:) Er noen skruere inne i hjulbuen, to stk på hver side tror jeg. så må du ta av "teppet" på veggen inne i bagasjerommet, så du kommer til skruene som sitter innenfor (vet ikke hvordan dette er på avant, men på sedan måtte jeg det hvertfall) uansett, helt inni der sitter det 4 skruere med muttere på rekke nedover, samt to til omtrent rett under lykta. samme på begge sider. skru av mutterene, og fangeren kan draes ut:)

Skal du skille øvre og nedre del så sitter de sammen i to skruere og en haug med klips rundt.

 

Er det jeg husker i farta hvertfall:)

 

Okay, da har jeg noe å gå etter :)

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår