Laaars Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Hei! Som tittelen sier; Hva skiller en vanlig Coupè fra en UrQuattro sånn karroserimessig? Jeg er klar over breddingen, fangere, front osv. Men jeg mener da; Er det mulig å bygge om en vanlig Coupè FWD til Quattro? Er det tuneller etc. til aksler, innfesting til bakstilling ++ i dette karroseriet? Forskjeller på fysiske mål på karroseriet? En bekjent i Sverige som skal kvitte seg med en voldtatt Coupè som det muligens går an å redde. Og da så jeg for meg nytt prosjekt med en gang selvsagt :) Og det jo bedre det enn å kverke en original UrQuattro for de samme planene - som jeg har gått å tenkt på lenge. Mvh Inkompetent på Audi ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy240 Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Det er sikkert murlig.. Veit ikke jeg! Brutteren har en Coupè Quattro og vi har sett på litt urquattro deler til den. Som skjermer og front +++ og det er alt annet enn billig! men men, lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 coupe quattro er mer likt enn FWD Coupe som du kikker på her. Hvis jeg har skjønt det rett har urquattroen hele sveisesømmer på hele karosseriet, noe ikke coupe'en har. Du får ikke godkjent mer enn 170hk (pga Oettinger) i Coupe / Coupe Quattro i Norge. Så jeg hadde funnet noe med firehjulstrekk som utgangspunkt om du skal ha dette. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.