EliteCorrado Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 lurer på om noen her inne har et rs uttak for g-lader liggende? Da min glader er trimmet, og enveis ventilen er fjernet grunnet trøblete tomgang, skal jeg legge opp rør fra et utstikk fra g-lader uttaket. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 er ikke helt sikker på hva du har tenkt, men jeg har et rs-utblås liggende. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 syrefast eller alu? Price my friend? Any accesories included? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 har bare utblåset etter jeg bygde om til rallye ic på min, gikk med det jeg hadde av 3-2.5" overganger og alurør. er vel laget av alu mener jeg bud mottas Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Hvorfor ikke legge slangen fra ISV rett inn på innsugsslangen, før spjeldhus? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 vil ikke rasere slangen. da er det bedre å "ødelegge" et utløp. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg