Gå til innhold

Verdens billigste bil lanseres i India

Ranger emnet

HrpZ88

Anbefalte innlegg

Vår alles kjære ekspert Hanne Hattrem har testet (prøvesittet) bilen, og har kommentarene på plass:

"Førerdøren vil ikke stå åpen av seg selv, og smeller slemt inn i beinet mitt. Igjen og igjen prøver jeg å få bildøra til å stå åpen, men en mekanisme for å «låse» hengslene er enten ikke montert inn, eller den virker ikke.

Døra er som en liten plagsom flue, men når jeg lukker den, er lyden sånn ganske grei."

Morsom hun ja.. :rolleyes: Noen som ser dette for seg, dama knoter rundt med døra og blir eid av en indisk småbil? :D

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lett bytta ut de skinnsetene for servostyring. Men det er jo bare meg.

Uansett, så ville jeg aldri blitt sett verken død eller levende i en slik bil. Lurer på hvordan den lille plastikkboksen der gjør deg i en NCAP test, eventuelt enda værre: I en reel kollisjon.

Ellers takk ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer til å bli så avgiftsbelagt at ingen gidder å kjøpe den. Jeg tipper 8-90 000 i engangsavgift, hva tipper dere?

Ikke sikkert. Det blir fortsatt 3 avgiftsparametere (+ mva) som styrer hvor mye den vil komme til å koste før man får skilter til den

- CO2

- HK

- vekt

Nå tror jeg ikke det er mer hester enn en gjennomsnittelig lett-mc, og ikke veier den mye heller.

Skal ikke se bort fra at den faktisk ikke blir så ille dyr allikevel.

Endret av Baufish

- Audi A4 2,0TDI B8

-Dont drive faster than your guardian angel can fly-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tysk kvalitet dette :)

Nei brenn den bilen, jeg skal aldri ha meg noe slikt dritt. Hadde ikke tatt den imot om de så kasta den etter meg. Tipper også en Micra hadde feid over den som en semi-trailer i en front-mot-front kollisjon.

Den blir sikkert en slager i India, Pakistan, Bangladesh og slike land, men denne kommer nok aldri til industrialiserte land.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider