ViceGuy Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 (endret) Var veldig i tvil om jeg skulle legge den her i media forumet eller under Pontiac, men siden både mannen, bilen og filmen er ikon for oss alle så fant jeg ut at dette var rett del av forumet. Kort fortalt: Year One bygger en "Bandit" Trans Am for Burt Reynolds, en 2007 modell oppstår fra en 1978 Modell. Filene ligger ikke på min server, men jeg har lasted dem ned så om noen av linkene forsvinner så send meg en PM å jeg legger dem opp på en alternativ server. Del1 Høy kvalitet Lav Kvalitet Del2 Høy kvalitet Lav kvalitet Del3 Høy kvalitet Lav kvalitet Del4 Høy kvalitet Lav kvalitet Del5 Høy kvalitet Lav kvalitet Happy watching, å husk å rangere på tråden :) Endret Mars 22, 2009 av ViceGuy Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg