Roy Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Uff da denne møtte DYRET!!!!! en Tru technology SLEDGEHAMMER. Hadde ikke mye den skulle ha sagt. http://images.cardomain.com/member_images/10/web/166000-166999/166812_103_full.jpg Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 mm, jeg liker sånt:D Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Desember 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Originally posted by bass84 mm, jeg liker sånt:D Hehe jeg også, nå holder dem på å skal finne neste offer. hehe lurer på hvem det blir. Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Hehe driiit fett :D Siter - AUDI 100 quattro x-BMW 320i m-tech -solgt x-MB 230E 2.3l -spiker x-MB 190E 2.0l -spiker x-Opel Ascona C luxus -spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 de to vibene tålte det jo en stund de også, men de sprang ikke da. de bare brant seg og de går an å bruke til andre ting istede. hehe eller hva vu??? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by Roy Hehe jeg også, nå holder dem på å skal finne neste offer. hehe lurer på hvem det blir. Roy Jeg vil også sprenge subber:mad: Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by ALJ_GSi de to vibene tålte det jo en stund de også, men de sprang ikke da. de bare brant seg og de går an å bruke til andre ting istede. hehe eller hva vu??? hahaha:D Seff kan dere bruke de til noe fornuftig;) .... Tror jeg kommer med de to andre 15" nå snart , lukter svidd "bass" når jeg har spilt litt......hihi. MEN jeg mangler så enormt med strøm at det er ille:mad: Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 alt ordner seg nok i slutten av januar når de nye kondisene kommer. får vel snart gå over på space subber istede da. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libtom Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by bass84 Jeg vil også sprenge subber:mad: kan sprenge biltema subbene mine;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 kom nedom så jeg får sette også. har masse forsterkere som kan sprenge de elementene Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by libtom kan sprenge biltema subbene mine;) Det er bra du stiller opp;) skal sprenge begge to med glede;) Tar og filmer det å. Biltema meets SH-1.. mm.. fin kombinasjon. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Digital Designs 9900 serien.,.. spreng en sånn du:) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 ja viss du stiller opp med en så Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg