dogcity Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hei folkens! Jeg er bare litt nysjerrig på hvor jeg får tak i ECOchip til min Vectra B 2.0 16V. En kompis har ecochip på sin Omega B 2.0 16v, den går som et forbanna uvær! Noen som hvet hvor jeg får tak i dette? Og undercar kit, hvor er det billigst å få tak i? Kvalitet? enkel montering? Og hvilken farge ville passet til min bil? Mørkeblå/svart lakk Siter - 96 Opel Vectra B CombiCoupè CD (solgt) - 06 Ford Focus Combi 1.6 TDCI MS-design (Solgt) -08 Citroën C5 Dynamique 2.0 HDI Tourer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer8583 Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Hei folkens! Jeg er bare litt nysjerrig på hvor jeg får tak i ECOchip til min Vectra B 2.0 16V. En kompis har ecochip på sin Omega B 2.0 16v, den går som et forbanna uvær! Noen som hvet hvor jeg får tak i dette? Og undercar kit, hvor er det billigst å få tak i? Kvalitet? enkel montering? Og hvilken farge ville passet til min bil? Mørkeblå/svart lakk Ang undercar kit, gå for blått.. hadde det på min blå/svarte vectra Siter 86 Ford Orion[X] - 87 Toyota Camry[X] - 88 VW Golf 2[X] - 89 VW Polo[X] - 91 Volvo 240[X] - 94 Renault R19[X] - 95 Opel Tigra[X] - 98 Opel Vectra stv [X] Kontaktperson for Club-Vaux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dogcity Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 oki=) hvor bestilte du ifra? Enkelt å montere? hvordan koblet du det sammen? Siter - 96 Opel Vectra B CombiCoupè CD (solgt) - 06 Ford Focus Combi 1.6 TDCI MS-design (Solgt) -08 Citroën C5 Dynamique 2.0 HDI Tourer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg