Gå til innhold

Hvilken styling er dette?

Ranger emnet

Fulgore

Anbefalte innlegg

Originally posted by Fulgore

Som det står... er det noen som kan si meg åssen styling det er jeg har på bilen?

(følg linken under)

http://home.no/fulgore/Hjemmeside/VW%20Golf%20Gti.htm

kan jo si at det er en 84 mod, GTI,

Det derre er IKKE styling, der er skjending!!:mad: :mad:

Både din og den fete einseren med den grusomme grillen.

Det fjeset som har designet den grillen skulle blitt straffet:D:D

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Hella har og et sett som er VELDIG likt. En jeg kjenner hadde det på sin Golf Sport

Er ganske sikker på at Polo Classic har rett der ...

En kammerat hadde denne styling på sin golf gti - greier ikke finne bilder av den nå. Men han påkostet den rundt 50 tusen på de 2 årene han hadde den ... Var første golfen jeg var med å mekke på det faktsik ... Ble meget bra den golfen hans ... Alt var 100% .. Men han solgte den og kjøpte seg 97 mod golf 3 vr6 colour consept ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Er ganske sikker på at Polo Classic har rett der ...

En kammerat hadde denne styling på sin golf gti - greier ikke finne bilder av den nå. Men han påkostet den rundt 50 tusen på de 2 årene han hadde den ... Var første golfen jeg var med å mekke på det faktsik ... Ble meget bra den golfen hans ... Alt var 100% .. Men han solgte den og kjøpte seg 97 mod golf 3 vr6 colour consept ...

Golfer som ser slik ut tror jeg det er bred enighet om at har ALDRI sett bra ut!puke puke

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i at det ikke er den peneste stylingen til golf dette her, men det blir nok sittende der. Fåreløpig. Har veldig dårlig med penger (etter et år i marinen så er kassa ganske skrapa) så noe nytt kommer ikke på tale, enda. Må prioritere Eu kontroll i løpet av et par md., er en del å koste på der også. men takk for at dere hadde noen idéer om hva det var som satt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider