EspenB Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by Fulgore Som det står... er det noen som kan si meg åssen styling det er jeg har på bilen? (følg linken under) http://home.no/fulgore/Hjemmeside/VW%20Golf%20Gti.htm kan jo si at det er en 84 mod, GTI, Det derre er IKKE styling, der er skjending!!:mad: :mad: Både din og den fete einseren med den grusomme grillen. Det fjeset som har designet den grillen skulle blitt straffet:D:D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Det er Hella grill/lykter og Kamei skjørt, spoiler og bakfanger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Mange som har laget sån vond styling til golf 2. Både Hella, Kamei, Oetinger.... osv..... vanskelig å si, men de bør jo være merket. Det finner du ut når du skrur tingene av.... for, de må av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 hahahha, DET må av :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 hehe.....kan vel ikke akkurat kalles "styling" det der......fyshh!! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Stakkars Golf! Den gremmes sikkert under alle de brytfæle 80-talls plastobjektene. Den kunne sett så mye bedre ut, men neida... Her er en pen Golf2: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by Polo Classic Hella har og et sett som er VELDIG likt. En jeg kjenner hadde det på sin Golf Sport Er ganske sikker på at Polo Classic har rett der ... En kammerat hadde denne styling på sin golf gti - greier ikke finne bilder av den nå. Men han påkostet den rundt 50 tusen på de 2 årene han hadde den ... Var første golfen jeg var med å mekke på det faktsik ... Ble meget bra den golfen hans ... Alt var 100% .. Men han solgte den og kjøpte seg 97 mod golf 3 vr6 colour consept ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by Sonick Er ganske sikker på at Polo Classic har rett der ... En kammerat hadde denne styling på sin golf gti - greier ikke finne bilder av den nå. Men han påkostet den rundt 50 tusen på de 2 årene han hadde den ... Var første golfen jeg var med å mekke på det faktsik ... Ble meget bra den golfen hans ... Alt var 100% .. Men han solgte den og kjøpte seg 97 mod golf 3 vr6 colour consept ... Golfer som ser slik ut tror jeg det er bred enighet om at har ALDRI sett bra ut!puke puke Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by EspenB Golfer som ser slik ut tror jeg det er bred enighet om at har ALDRI sett bra ut!puke puke Det kan jo se BEDRE ut enn det her da, kan jo være mere gjennomført :) Sonick, du må nok skaffe bilder Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fulgore Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 enig i at det ikke er den peneste stylingen til golf dette her, men det blir nok sittende der. Fåreløpig. Har veldig dårlig med penger (etter et år i marinen så er kassa ganske skrapa) så noe nytt kommer ikke på tale, enda. Må prioritere Eu kontroll i løpet av et par md., er en del å koste på der også. men takk for at dere hadde noen idéer om hva det var som satt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg