heyJulius Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hei, har en passat tdi, chippet, lurer på om innslaget er gåent, enkelte dager starter bilen helt normalt mens andre dager må jeg vri om nøkkelen flere ganger før starteren tar tak. De gangene den ikke tar tak hører jeg starteren gå rundt. Noen som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Russlern Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hei, har en passat tdi, chippet, lurer på om innslaget er gåent, enkelte dager starter bilen helt normalt mens andre dager må jeg vri om nøkkelen flere ganger før starteren tar tak.De gangene den ikke tar tak hører jeg starteren gå rundt. Noen som har vært borti dette? har ikke hvert borti det, men virker som om starteren din begynner å bli dårlig, eller om det er noe annet tull i det området:P Siter VW Passat 1,8T 00mod Nissan Almera 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg