Gå til innhold

Senkefjærer til audi a4 1,6 2000 avant

Ranger emnet


larsi89

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal senke bilen med fjærer, men er veldig usikker på hva jeg vil ha! Jeg har hørt mye om at bilen blir baktung med 30/30 og er litt skeptisk til det. På en annen side vil jeg ikke ha veldig lav bil, så 60/40 kan bli litt mye.

 

Slik som det er nå vurderer jeg en 45/35 som selges hos senk.no

 

Noen meninger om dette? vil bilen bli veldig lav med 45 foran?

Er veldig opptatt av at bilen fortsatt skal være praktisk i bruk, og ikke "stygg lav" eller at den subber osv...

 

Takk for svar!:)

Audi A4 1,6 2000 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det skal bli så veldig ille. på min 2000 avant så satt det kun senkefjører forran når jeg kjøpte den. dette var egentlig veldig greit og se på. tror det var 35mm fjører forran og original bak. var fin og praktisk og kjøre med.

kjøpte meg justerbart. så kan jeg velge litt mer selv.

Andersen-audio

Play it loud and die trying

---------------------------------------------------------------------------

VW corrado g60 Lysholm

Audi a4 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. 45/35 hos senk.no passer ikke min bil siden jeg ikke har quattro, så jeg måtte kjøpe 30/30... Fjærene foran er nå montert, og det ser greit ut. Det er orginalfjærer bak så den er litt høy bak, men samtidig tror jeg den blir litt lav bak med 30 senk:s

 

Skal montere bak i dag, og se åssen det blir... Er det noen som kan finne senkefjærer på nett som senker mer foran enn bak?

finner det ikke selv... Bilen er en Audi A4 1,6 2000 avant

Audi A4 1,6 2000 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30-30 kan bli litt lav bak, da den har tendens til og henge litt med ræva.

 

Skullek jøpt justerbart med en gang, som haansi sier. gjorde det selv. måtte ut med 3900,-

Andersen-audio

Play it loud and die trying

---------------------------------------------------------------------------

VW corrado g60 Lysholm

Audi a4 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår