Gå til innhold

Bmw e36 cab eller ikke cab?

Ranger emnet

Frank S.

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Cab har fått for mye kebab-tralle image synes jeg. Coupe like så..

Hadde valgt Sedan jeg, uten tvil.. er ikke no vits og ha 2-dørs om en ikke har ordentlig sportsbil!

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Frank S.

Ser at det er ganske billig med cab nå ja. Er det noen større svakheter med en cab?

Tenkte at en cab sikkert var i litt bedre stand en en "vanlig" siden de blir brukt mindre om vinterene, i hvertfall i begynnelsen

Drit i hva folk mener om rykter og tull. At du liker bilen og trives i den er det viktigste. Hva andre mener er da totalt likegyldig.

Kjøp deg en cab om du har lyst på det. Utrolig morsomt om sommern, og funker også resten av året om du har hardtop. Ville ikke kjørt med softtop om vintern.

Ellers er det ikke så mye annet å tenke på med cab enn coupe annet enn at det er viktig at taket er bra og at bakruta er fin. Det er dyrt å bytte tak.

Tenk også på at det litt større fare for innbrudd i en cab, så vær litt mer forsiktig!

Lykke til! Om du kjøper cab eller coupe kommer du til å få en knallbil uansett. Ville valgt 325 om du har råd til å forsikre den.. ;-)

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg foretrekker cab =)

jeg har bare positivt å si om cab igrunn... eneste er at de veier litt mer enn coupe og sedan... min veier 1450 kg mens coupe ligger på 1200kg en plass..

cab'n har rykte på seg som kebabtralla/ fittemagnet/ reketråler osv... hehe... syntes det bare er positivt jeg... ihvertfall de 2 siste... hehe...

om du er intr i cab så er min til salgs nå... for info se på http://bmw.azzido.no eller autodb.no

min er påkosta masse i sommer... har hatt den utstilt på gatebil osv... morsom bil som ligger på veien som en go cart...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 325IX

Drit i hva folk mener om rykter og tull. At du liker bilen og trives i den er det viktigste. Hva andre mener er da totalt likegyldig.

Her har du et meget viktig poeng... Ikke bry deg om hva folk sier/syns... Bare gå for det du har lyst på...

Mitt syn (hvis det skulle telle):

Cab: Best utseende... utrolig kult om sommer...

Coupe: Bra utseende...

Sedan: Bra utseende, og mer praktisk enn coupe... Ikke kult at folk må gå ut av bilen for at folk skal kunne gå ut bakfra... bare stress... etter mitt syn...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

Cab: Best utseende... utrolig kult om sommer..

Coupe: Bra utseende...

Sedan: Bra utseende, og mer praktisk enn coupe... Ikke kult at folk må gå ut av bilen for at folk skal kunne gå ut bakfra... bare stress... etter mitt syn...

Er jo samme på cab da.....ikke sett cab med 4 dører enda :P

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

jeg foretrekker cab =)

jeg har bare positivt å si om cab igrunn... eneste er at de veier litt mer enn coupe og sedan... min veier 1450 kg mens coupe ligger på 1200kg en plass..

SÅ stor forskjell er det ikke, en 325i Coupe veier 1340kg.

05 BMW E61 525IA Touring

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider