Gå til innhold

Bmw e36 cab eller ikke cab?

Ranger emnet

Frank S.

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Bullit

Nå vet jeg ikke om den står der lenger, men det er en rød Baur 316/318i cab som var til salgs rett bortenfor veien fra verkstedet. 4dører, Baur emblemer og stygg som fa...

E36 altså.

E36 ?? Jeg snakker om originalt da, ikke ombygd jalla.mekk

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulempene ved cab er at den har mye mer vridning i karosseriet ved sporty kjøring. Coupen blir uendelig mye stivere. Annen ulempe er jo vekten hvis det teller mye for deg. Cab'n veier ca 100kg mer enn coupene. Ellers er jo cab den råeste bmw'n. Must med hardtop da :)

Jeg hadde gått for en nyere 320cab eller 328cab. 325 har så latterlig forsikring at du kan heller kjøpe M3.

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

Jeg hadde gått for en nyere 320cab eller 328cab. 325 har så latterlig forsikring at du kan heller kjøpe M3.

det med forsikringa er så og si sant... jeg betaler 14.000 i året med 20.000 i kjørelengde og full kasko... 12.000 i egenandel da... det er litt kjipt =)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

det med forsikringa er så og si sant... jeg betaler 14.000 i året med 20.000 i kjørelengde og full kasko... 12.000 i egenandel da... det er litt kjipt =)

Det er da ingenting mot mine 11.000 for en 16 år gammel 325iX! Med full bonus.. Helt latterlig. Skjønner ikke at det går ann å ta seg så mye for en lik bil. Den er faktisk en del dyrere enn vanlig 325..

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider