Huddle Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 (endret) Morn. Byttet dekk på golfen idag, og etter det så begynte det å komme noen klakrelyder når jeg bremset. Bremsene tar som normalt, og den går fortsatt rett når jeg bremser. Skrudde av alle hjulene og sjekket og kunne ikke finne noe feil. Noen forslag til åssen jeg skal få fiksa detta? : ) Edit: Kan det være boltene til felgene som er for lange? Endret Mars 24, 2009 av Huddle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrofs Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 kan være det... sjekk også om kalipperen ikke kommer borti loddene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huddle Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Problemet fikset med kortere bolter:D får bare håpe hjula ikke detter av;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg