zachariassen Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Har kommet over en side som har rimelig billige produkter. og nå er det i tilleg salg=) bestiller meg resirkventil derfra men fikk ganske lyst på den ic'en her også.. =) noen som har noen formeninger om denne? http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?products_id=539 Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 joiner der jeg:P Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 jeg har jo en litt større men den dær tror jeg jeg må ha pga prisen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 hehe=) virket jo bra. men hva vet vel jeg? er verdt å prøve for de 500 kronene syns jeg:P men hva mer må kjøpes inn enn selve ic'en? rør? følere? etc.. har ikke skrudd så mye ic før..:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 jeg har jo en litt større men den dær tror jeg jeg må ha pga prisen :) seger du fmic din da eller?:P Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 rørgater og silikon rør og slangeklemmere av primo kvalitet Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 rørgater og silikon rør og slangeklemmere av primo kvalitet hvor finner jeg dette da? kult at du er fra kløfta, er opprinnelig derfra jeg også=) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 selger ikke den jeg har for den trenger jeg på bane. den kjøler noe helt vannvittig innsuget er iskaldt konstant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 selger ikke den jeg har for den trenger jeg på bane. den kjøler noe helt vannvittig innsuget er iskaldt konstant og hvilken cooler er det om jeg tørr spør?:) Aldri kjendt på innsuget mitt etter litt hardkjøring.. og jeg har jo 3-4 ganger så stor som org ic:p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 husker ikke størrelsen men her er et bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 husker ikke størrelsen men her er et bilde Okey! hvilken turbo kjører du med? Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 og hvilken cooler er det om jeg tørr spør?:)Aldri kjendt på innsuget mitt etter litt hardkjøring.. og jeg har jo 3-4 ganger så stor som org ic:p ic din skal holde opp til 650 hk ca;) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 akkurat nå er det ingen turbo men har bestilt ny k03 desværre. men siden jeg var så heldig med skatten så er det store muligeter for gt28rs eller større. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 akkurat nå er det ingen turbo men har bestilt ny k03 desværre. men siden jeg var så heldig med skatten så er det store muligeter for gt28rs eller større. hvor kjøpte du ic? Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 maxam-tuning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg