AudiRS4 Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 akkurat nå er det ingen turbo men har bestilt ny k03 desværre. men siden jeg var så heldig med skatten så er det store muligeter for gt28rs eller større. Okey, Jeg har GT28RS liggende hjemme og venter på å bli montert ;);):D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 hehe ja heldig er du jeg har akkurat kostet 15000 på motoren min så det neste blir stempel og ny turbo og giac chip med flashloader :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 hehe ja heldig er du jeg har akkurat kostet 15000 på motoren min så det neste blir stempel og ny turbo og giac chip med flashloader :P hehe, har snart brukt over 70 000 på 4 uker, det er med mapping.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 det var jo ikke så reint lite det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 det var jo ikke så reint lite det da. folk har ALT for mye penger.. robert selger du dop?:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 det gjør jeg bare si fra vis du trenger :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 det gjør jeg bare si fra vis du trenger :P hehe tenkte meg det:op: du tar vell litt også du?:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Okey, Jeg har GT28RS liggende hjemme og venter på å bli montert ;);):D mener vel destruert?:D hørt du har en litt tung fot jeg?:op: Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 jeg hadde så tung fot at jeg knekte festene til gasspedaln :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 jeg hadde så tung fot at jeg knekte festene til gasspedaln :( sikker på det ikke var pedalen som knekte foten din a?:op: Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 det var jo ikke så reint lite det da. neej.. og det er litt utvendig, motor, og innvendig.. men fyyy f hvor jeg gler meg til å få montere, mappet og seenke bilen igjen!!:D:D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 mener vel destruert?:D hørt du har en litt tung fot jeg?:op: kommer vell helt ann på hvilken dag det er det ;p hehe , men må ta det med ro i begyndelsen :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 kommer vell helt ann på hvilken dag det er det ;p hehe , men må ta det med ro i begyndelsen :) pedal to the metal er det ikke det dem sier nå til dags?:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 tja kan jeg tro. jeg har så vidt bjynt å tenke på utsiden av bilen. må ha hellakkering å ny bakfanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 det var sjikkeli pedal to the metal. er vel bare å bestille nye fester nå :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg