crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 tja kan jeg tro. jeg har så vidt bjynt å tenke på utsiden av bilen. må ha hellakkering å ny bakfanger da får du ihvertfall brukt doppenga på noe fornuftig:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 hehe du mener DAGpenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 tja kan jeg tro. jeg har så vidt bjynt å tenke på utsiden av bilen. må ha hellakkering å ny bakfanger jeg har helt ny S4 bakfanger, helt nye s4 skjørter + us lykter liggende hjemme.. mangler bare lakk på s4 delene. motoren er påkostet vell 40 000 nå.. men gøy skal det bliii :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 jeg har helt ny S4 bakfanger, helt nye s4 skjørter + us lykter liggende hjemme.. mangler bare lakk på s4 delene.motoren er påkostet vell 40 000 nå.. men gøy skal det bliii :D tror jeg ville kosta på litt til jeg:) råder stempler og litt kos:) da blir det morsommere Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 jeg har helt ny S4 bakfanger, helt nye s4 skjørter + us lykter liggende hjemme.. mangler bare lakk på s4 delene.motoren er påkostet vell 40 000 nå.. men gøy skal det bliii :D Ser nå hvem som er på sjøen, og dermed vasser i penger ja:p Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Ser nå hvem som er på sjøen, og dermed vasser i penger ja:p si ifra om du blir lei av fangern din da:D tror vi har lik farge dukenukem Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 hvor kjøper jeg den dritten jeg trenger til ic? trenger vel ikke det heftigste på markede da den ic'en ikke er noe å klaske pungen i taket for.. trenger vel bare noe billig-greier. og helst ikke fra e-bay da.. Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 eneste jeg finner http://www.nordicautoimport.com/audi-a4-s4-a6-s6-a8-tt-3-intercooler-turbo-piping-kit-758-p.asp . lønner seg nesten og kjøpe ferdig kit fra realcar fek;) 3698 eller no:P Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 skal ha s4 bakfanger og skjørt jeg åsså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 skal ha s4 bakfanger og skjørt jeg åsså Koster fort 10 000 om du skal ha fester til skjørtene også.. men er verdt det i mine øyner !;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 tror jeg ville kosta på litt til jeg:) råder stempler og litt kos:) da blir det morsommere det kommer fra en som kjører DØNN orginal A4.. ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 prisen har vel ingen betydning jeg skal ha uannsett.. hvor kjøpte du din bakfanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 prisen har vel ingen betydning jeg skal ha uannsett.. hvor kjøpte du din bakfanger? Kjøpte den hos møller ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 ringte akkurat og hørte pris på sideskjørt han sa 600 pr side uten festene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 ringte akkurat og hørte pris på sideskjørt han sa 600 pr side uten festene jepp, betalte 1200 for begge mine, og om du skal ha holde listene til skjørtene koster de 800 pr stk.. jeg kjøpte fester til 3200kr.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg