Gå til innhold

Min 745GLE 86 mod, arbeidshesten

Ranger emnet

Straydog

Anbefalte innlegg

Heihei!

Da var vel tiden kommet for å legge ut noen bilder av gliset. Det vil si, arbeidshesten. Kjøpte denne bilen ene og alene for å kjøre frem og tilbake fra jobb, og det passer den perfekt til, automatgirt som den er. For å bringe det på det rene først som sist, jeg har ingen planer om å gjøre dette til en strøken bil. Den sto såvidt på forrige EU-kontroll, og det gjør den ikke igjen, for å si det slik. Farlig rust, og annet småpjusk som jeg ikke gidder å legge penger i, siden den likevel skal vrakes. Grunnen til denne latskapen er at jeg kjøpte bilen for firesifrede summer, så da skjønner dere sikkert resten. :op:

Harde fakta:

- B230E

- ZF-automat, 4-trinns

- Original sperre

- Takluke

Det som er gjort med bilen:

- Oljeskift

- Xenon, 4300k

- Registerreim-skifte

- Luftfilter

- Turbogrill

- Fiksa lykteviskere

- Fjerna bøttelykter (billig dritt)

- Kjøpt nytt tåkelys

- Hvite blinklys rundt om

Det er vel det som er verdt å nevne... Videre planer er et billig senkesett og 18" SuperDTM til sommeren. Mulig jeg koster på den ei ny viftereim da den hyler litt innimellom, plugger, pluggledninger og fordeler om jeg orker. Utover det, så skal bilen forbli i nåværende tilstand til den dør. :op:

Noen bilder av kjerra:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Og et fra blinklys-skifte:

5.jpg

Såder. Enjoy! :D

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig sikker på at det er denne jeg har hørt som har 560hk, stemme det?

Pen bil, blir bra med ny viftereim, hente ut litt extra effekt den veien, også.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.9 bar? Kan umulig ha så mye power, siden denne ikke har turbo? Var benken etter motorbytte? Var vel en Ferrari v8 som ble satt inn, om jeg ikke tar helt feil?

Endret av Hansy

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider