Gå til innhold

hvordan lader jeg en kondensator?

Ranger emnet

hansa34

Anbefalte innlegg

hei jeg har prosonic kondensator som jeg kjøpte på thorsov det følgte med en motstand i pakka jeg har lest på enn net side atte den skar brukes til å laden opp med stemmer dette?..

jeg satt opp min kodensator her om dagen uten å laden den opp med denna motstanden å koblett opp den å den begynte å lyse med en gang å jeg veit ikke men den ser ut til å fungere er det noen som kan hjelpe meg om den fungerer eller ikke??.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motstanden er for mykere oppladning. Den begynte å lyse? Displayet som viser spenningen mener du? Da høres det ganske riktig ut. Er det display kan du koble den fra og se om tallet holder seg der. (fram til den skrur seg av automatisk)

jeg prøvde i går å koble av strømmen da begyner den å lyse å du ser spenningen på display går ned over å til slutt så etter kansje 2-3 min så er den tom for strømm for lyset bare blir svakere å svakere er det riktig a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres riktig ut, men hvorfor kondensator?? Du merket ingen forskjell MED kondensator?? Det er kanskje en grund til det ;)

joda jeg merker forskjeld det jeg egetlig lurte på var om jeg hadde fått ladet den opp sikkelig;). når jeg spiller musikk nå så står hvertfall ikke lyset i taket å blinker som et diskotek å jeg veit ikke men jeg syns det er litt mer trøkk i basSer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er et evig diskusjonstema på bilforumet dette med kondensator. Noen mener det virker, og noen mener det motsatte. Dette trenger ikke å bli enda en diskusjonstråd om dette temaet.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider