eiriksmil Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Sikler på noe nytt nå, så da vurderes bilen solgt. Det er en 93-modell, siste året med dette karosseriet, som har gått 111k. Jeg har hatt bilen siden august 2007, og er den andre eieren. I 2008 ble bilen ”kjent” blant folk da jeg senket den og klinte på Ronal Turbo-felger. Jeg beholder i utgangspunktet både coilovere og felger, men kan følge med bilen mot pristillegg. Hva som gjør bilen spesiell To stk. interiører, originalt og Charade GTti-seter. Pen, sjelden og velholdt farge. Tight understell og motor. Japansk speiljusteringsknapp. Slitedeler/service Forrige eier byttet reg. reim. Godt utfylt servicehefte. Skiftet olje ved 109k. Har byttet batteri og dynamo. Kvitteringer på alt. Bilen bruker meget lite olje og er billig i drift. Har kun kjørt ca. 300 mil med bilen selv, ikke vinterkjørt den ordentlig. Denne vinteren har den stått lagret fra desember til nå – ble vasket skikkelig bra før lagring. Det er likevel ikke en helt rustfri bil. Det er noe rust i tårnene, men her er det småhull på størrelse med 50-øringer, ikke massiv kjeks som kan knekkes av i biter. Det er også et rusthull på ene forskjermen, så denne bør byttes. Bilen blir for tiden satt tilbake til originalstand for salg. Den skal EU-godkjennes, men vil bli solgt godkjent. Pris: 15.000. Selges til entusiast som vil ha et godt utgangspunkt for moro/showbil. Bilen som den selges: Sånn den kan bli med litt mods: Henvendelser via PM. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Hvor mye skal du ha med coiloverne og leppa? :) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Kunne tenkt meg 22k inkludert coilovere som bare er kjørt en sesong (250 mil) og leppa.. Må ha annen fanger evt kutte litt i den som står på for å få på leppe. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg