Roberto Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Sliter litt med en reg reim på en 92 mod calibra. Vi får ikke reimen på! Noen som kan hjelpe oss litt? Vi har bla byttet strammer, reim og vannpumpe........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Og dette er en 2.0i 8v, 2.0i 16v eller 2.0i 16v Turbo (disse kom tidlig i 92) ? forøvrig likt på Turbo/16v da, så.. :) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Vannpumpa er eksentrisk, den må slakkes helt for å få på ny rem. Hvis det er en 16v må strammern også slakkes helt. Siter Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 DEt er 8V!! :) Må pumpen slakkes? hmm.. kan jo prøve det.. har hørt pumpen kunne stå feil vei på??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Spørs om du ikke vrir vannpumpa feil vei! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Tok en titt på register-reima på Calibra'n min her om dagen. Den så jo nesten ny ut. Skriften på reima var ikke slitt i det hele tatt, alle taggene gikk helt ned i sporene, og det fantes ikke et eneste merke på kantene. Men jeg har hørt at det er veldig vanskelig å se om det er en sliten reg-reim. Stemmer dette, og eventuelt hvilke muligheter har jeg for å se det. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 høres ut som om ikke vannpumpa er ordentelig på plass... Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg