roxbury Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Jeg skal bytte seter i min celica. Har godkjente seter, men trenger noen som kan bytte de for meg. Må vel evt sveises / poppes fast. Feste til belte må også flyttes da det står fast i stolen idag. Noen som gjør det i Oslo omegn? Evt pris? Må bli gjort skikkelig da det skal godkjennes av biltilsynet. Siter 93 - Toyota Celica 2.0 GTI Widebody (X) 91 - Opel Calibra 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Får ikke tak i seterails til bilen din som passer til setet da? Her f.eks http://www.rhdjapan.com/jdm-low/BRIDE-FX-Type-Low-Position-Full-Bucket-Seat-Rail-12010 Ikke sikkert det passer ditt sete, Men celica er såpass utbredet som bil at det burde være noen som lager sete rails til bilen din. sparco, recaro, bride, corbau, osv har sikkert noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg