Flasher Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Høres sprøtt ut, men flere med samme erfaring? Bilen er en daihatsu applause om det skulle hjelpe.. Dette har nok ikkeno med hvor fort jeg kjører, for har prøvd det på flere gir, og over 3000rpm, da synker temp måleren betraktelig.. Under 3000 er den stabil.. wtf? Blir litt oppgitt over kjølesystemet på denne bilen nå.. att den faktisk blir kaldere under mer rpm tviler jeg vel litt på.. hehe.. "oppgitt ris-eier, som snart kaster "bilen" langt" Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Hm... jeg hadde en dansende temp.måler. Den hoppa fra kald til varm hver gang power punch'en slo, så det har vel sin logisk forklaring :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 da må da bilen spise termostater.. usj.. har vondt for å tro att det er den.. luft? tja.. har gjort uttallige forsøk på å få den bort Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg