Jonas Kleppe Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Hoj godt folK! Eg har kjøpt meg ein Chevy van 1989-6.2 d. I det siste har bilen oppført seg veldig underlig når vi har belasta han. Enten når vi kjem opp fart oppunder 80 km/t eller av og til i bakkar der bilen må kjempe seg opp. Nokon som veit kva dette kan skyldast, og kva vil det eventuelt råde meg til å gjere? Hjerteli takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 mellomaksling som er i ubalanse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Jeg vil gjette på sprekt vibrasjonsdemper... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg