Gå til innhold

Flere med M5 her ?

Ranger emnet

robertdn

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Qee

Djesus, post noen bilder av din kjerre da, leste profilen din....

Har ikke noe sted å legge bildene enda.....legger ut snart :)

R

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipset!! (Burde tenkt på det selv, men nå ja.....)

Her er et par bilder tatt av forrige eier rett før jeg kjøpte den. Vel og uten de felgene på bildet, nye kommer til sommeren :)

Blir vel noen vinterbilder snart :)

Dcp_0092.jpg

Dcp_0112.jpg

Dcp_0116.jpg

Dcp_0123.jpg

Dcp_0125.jpg

Dcp_0150.jpg

Mods som er planlagte eller står på ønskeliste:

Effektanlegg (lyyyyyd)

Nye sommerfelger, når tiden er inne.

Mulig nytt understell, må finne ut hvordan det nåværende fungerer på bane.

Motortrim, vel tiden får vise :cool:

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robertdn

Takker for tipset!! (Burde tenkt på det selv, men nå ja.....)

Her er et par bilder tatt av forrige eier rett før jeg kjøpte den. Vel og uten de felgene på bildet, nye kommer til sommeren :)

Blir vel noen vinterbilder snart :)

Mods som er planlagte eller står på ønskeliste:

Effektanlegg (lyyyyyd)

Nye sommerfelger, når tiden er inne.

Mulig nytt understell, må finne ut hvordan det nåværende fungerer på bane.

Motortrim, vel tiden får vise :cool:

Rett og slett en skikkelig bimmer det der, hva synes du om den der Qraftwerke M5en da / http://www.itsfun.nu/qraftw.html må vell si at det er min M5 favoritt selv om det er moderate ting som er gjort med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkon A:

Var innom tanken på en 540 m/kompressor først. Men.. :)

(540 m/kompressor + litt drar M5'en)

Har du sportspakken også ? bilder ? :)

Fikk kjøre en E39 540i mot autovernet på ringen under et kjørekurs, kult samtidig som hjertet gråt litt.

ESS har snart kit klart til M5'en, kan bli interessant.

Qee:

Han har jo ikke akkurat modifisert lite, hehe :)

Utrolig kul bil, selv om jeg heller ville behold 2+2 eksos i steden for 1x1. Ellers en kul oppskrift, hadde man bare hatt sponsorer, hehe :)

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Pen bil! :)

Hvilke sommerhjul står på planen da?

Har ikke bestemt meg enda, muligens det bare blir orginale M5 felger(står orginale M vinterfelger på nå 235/255/17"). Bilen er forøvrig registrert med 275/19".

Men har nå god tid til å gruble over saken frem til sommeren :)

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestemt meg enda, muligens det bare blir orginale M5 felger(står orginale M vinterfelger på nå 235/255/17"). Bilen er forøvrig registrert med 275/19".

Men har nå god tid til å gruble over saken frem til sommeren :)

Du må jo kjøre slike BBS felger som på bildene!! Kledde jo bilen helt perfekt. Mye finere en disse Breyton felgene og alt mulig annet som folk hiver på 5'erne sine!!! Keep it classy!!

948DSC00011.JPG

2324M5_8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkon A:

Var innom tanken på en 540 m/kompressor først. Men.. :)

(540 m/kompressor + litt drar M5'en)

Har du sportspakken også ? bilder ? :)

Fikk kjøre en E39 540i mot autovernet på ringen under et kjørekurs, kult samtidig som hjertet gråt litt.

ESS har snart kit klart til M5'en, kan bli interessant.

Qee:

Han har jo ikke akkurat modifisert lite, hehe :)

Utrolig kul bil, selv om jeg heller ville behold 2+2 eksos i steden for 1x1. Ellers en kul oppskrift, hadde man bare hatt sponsorer, hehe :)

Joda det er gjort litt med den der Qraftwerke! :D

Ja ett ess kit hadde sikkert gjort underverker, kan jeg tippe oppimot en 470->480hk? :D

Jeg har noen 19" Hartgefelger liggende hvis du liker de, tror de skal passe rett på, BBS felger blir vell litt "vanlig" på BMWer da ;) (hartge classic er hvertfall etter min mening de flotteste til bmw)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Joda det er gjort litt med den der Qraftwerke! :D

Ja ett ess kit hadde sikkert gjort underverker, kan jeg tippe oppimot en 470->480hk? :D

Jeg har noen 19" Hartgefelger liggende hvis du liker de, tror de skal passe rett på, BBS felger blir vell litt "vanlig" på BMWer da ;) (hartge classic er hvertfall etter min mening de flotteste til bmw)

530+ HK med ess faktisk :D

Hvilken dim er felgene ? (bredde) Bilder ?

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider