Håkon A Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 ''hei du der med m5'n! jeg tror du må senke bilen din...m5 har jo så dårlig understell'' høhø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 M-POWER :D :D Vanvittig rå BMW det der! Er litt misunnelig, ja.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by robertdn 530+ HK med ess faktisk :D Hvilken dim er felgene ? (bredde) Bilder ? 530+ hk, veldig bra veldig bra yummy er 8" toms foran med 235/35/19 Pirelli P7000, ganske slitte og bør skiftes :) er 9" toms bak med 265/30/19 falken (husker ikke specs på selve dekket, men det er kjørt ca 2000km og fremstår vell nesten som nye, og de klistrer bilen til veien!) her er et bilde når de sto på bilen min her ar det en link til felgen bak med falken dekket (1,4mb bilde) På bildet nedenfor er det ikke falkendekkene bak på! http://home.no.net/modnet/1.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Qee er 8" toms foran med 235/35/19 Pirelli P7000, ganske slitte og bør skiftes :) er 9" toms bak med 265/30/19 falken (husker ikke specs på selve dekket, men det er kjørt ca 2000km og fremstår vell nesten som nye, og de klistrer bilen til veien!) her er et bilde når de sto på bilen min Ikke så værst de heller, men hvis BBS LM er vanlig på BMW, så er ihvertfall Hartge Classic det! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by boramannen Ikke så værst de heller, men hvis BBS LM er vanlig på BMW, så er ihvertfall Hartge Classic det! ;) Vanlig og vanlig, tror det er veldig få av de i norge, vett kun om ca 4-5 i landet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Qee. Felgene dine passer ikke på 5er. Feil innpress. Dine har ca. +-44. Og 5eren er vel nede i ca. 25. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Håkon A ''hei du der med m5'n! jeg tror du må senke bilen din...m5 har jo så dårlig understell'' høhø Sikkert ikke dårlig.. bare unødvendig høyt ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Qee 530+ hk, veldig bra veldig bra yummy er 8" toms foran med 235/35/19 Pirelli P7000, ganske slitte og bør skiftes :) er 9" toms bak med 265/30/19 falken (husker ikke specs på selve dekket, men det er kjørt ca 2000km og fremstår vell nesten som nye, og de klistrer bilen til veien!) Kule felger!!, men tror ikke de passer, tror også de er 0.5 tom for smale foran/bak. Blir vel enten BBS LeMans eller en orginalvariant :) Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Mr.Stream Qee. Felgene dine passer ikke på 5er. Feil innpress. Dine har ca. +-44. Og 5eren er vel nede i ca. 25. Sant sant, du sier noe der, vi har en E39 selv og synes og huske at jeg sjekket om de ville passet på!!! http://www.hartge.de/html/m5uk.html fra hartges egen side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by LupoB0Y Sikkert ikke dårlig.. bare unødvendig høyt ;) Hehe, Godt mulig det gjøres noe med. Må få testet den på bane først, før jeg bestemmer meg for hva som må/bør gjøres. Kan ikke akkurat bare kappe fjørene på en slik bil, og det understellet som er på bilen nå virker utrolig fast, men man endrer gjerne oppfattning på bane. Ser det er mange M5'er med AC Snit... justerbart understell, men det koster skjorta, greit å finne ut om det trengs først. Tror uansett min ikke skal senkes like mye som din, hehe. (Lurer på om jeg ikke så din på et streetmeet på strømmen i fjor høst.) Skulle man prioritert riktig, burde jeg byttet bremser først, som går for å være litt svake på M5'en, ihvertfall om jeg skal trimme den. Så da er løpet lagt: Felger -> Ringen -> vurdering -> :) Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by marius 530HK? daamn... sa de noe om dreimoment da? det må skyve som en brannbil på gardermoen.. høhø Ser ut til at ESS M5 kit'et blir på 535HK og 670NM...men siden de ikke er ferdig enda er det ikke bekreftet. Står etter sigende 1 stk e39 M5 og en e46 M3 CSL til kompressor montering der nå...... Ringe og sjekke litt i morgen, onfiredevi Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by robertdn e46 M3 CSL til kompressor montering der nå...... drømmebil med drømmekompressor!! hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Faan har lyst på kompressor jeg og, men det er jo grisedyrt. Hvor ligger ESS? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Ostby Faan har lyst på kompressor jeg og, men det er jo grisedyrt. Hvor ligger ESS? http://www.esstuning.com Main Office ESS Performance Products A/S Rive 1798 Aremark Norway Telephone : +4769198555 Telefax : +4769198025 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Når man snakker om at M5 har "dårlig" understell.. Må bare nevne at denne tunge og heftige bilen klarer 1.2G i svinger! Det er hele 0.3G mer enn hva Viper GTS klarer før rompa på den kommer. Så jeg tror nok understellet er bra. Gå inn på http://www.m5board.com Står MYE om M5 der. Mange som E39 M5 som har gjort mye med de. Vet man får kit fra USA som gir ca 600hk ++. Les litt hva de har gjort. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg