Gå til innhold

Flere med M5 her ?

Ranger emnet

robertdn

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by robertdn

530+ HK med ess faktisk :D

Hvilken dim er felgene ? (bredde) Bilder ?

530+ hk, veldig bra veldig bra yummy

er 8" toms foran med 235/35/19 Pirelli P7000, ganske slitte og bør skiftes :)

er 9" toms bak med 265/30/19 falken (husker ikke specs på selve dekket, men det er kjørt ca 2000km og fremstår vell nesten som nye, og de klistrer bilen til veien!)

her er et bilde når de sto på bilen min

her ar det en link til felgen bak med falken dekket (1,4mb bilde)

På bildet nedenfor er det ikke falkendekkene bak på!

http://home.no.net/modnet/1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

er 9" toms bak med 265/30/19 falken (husker ikke specs på selve dekket, men det er kjørt ca 2000km og fremstår vell nesten som nye, og de klistrer bilen til veien!)

her er et bilde når de sto på bilen min

Ikke så værst de heller, men hvis BBS LM er vanlig på BMW, så er ihvertfall Hartge Classic det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

530+ hk, veldig bra veldig bra yummy

Kule felger!!, men tror ikke de passer, tror også de er 0.5 tom for smale foran/bak.

Blir vel enten BBS LeMans eller en orginalvariant :)

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Sikkert ikke dårlig.. bare unødvendig høyt ;)

Hehe, Godt mulig det gjøres noe med. Må få testet den på bane først, før jeg bestemmer meg for hva som må/bør gjøres. Kan ikke akkurat bare kappe fjørene på en slik bil, og det understellet som er på bilen nå virker utrolig fast, men man endrer gjerne oppfattning på bane. Ser det er mange M5'er med AC Snit... justerbart understell, men det koster skjorta, greit å finne ut om det trengs først. Tror uansett min ikke skal senkes like mye som din, hehe. (Lurer på om jeg ikke så din på et streetmeet på strømmen i fjor høst.)

Skulle man prioritert riktig, burde jeg byttet bremser først, som går for å være litt svake på M5'en, ihvertfall om jeg skal trimme den.

Så da er løpet lagt: Felger -> Ringen -> vurdering -> :)

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

530HK? daamn... sa de noe om dreimoment da? det må skyve som en brannbil på gardermoen.. høhø

Ser ut til at ESS M5 kit'et blir på 535HK og 670NM...men siden de ikke er ferdig enda er det ikke bekreftet. Står etter sigende 1 stk e39 M5 og en e46 M3 CSL til kompressor montering der nå......

Ringe og sjekke litt i morgen, onfiredevi

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man snakker om at M5 har "dårlig" understell.. Må bare nevne at denne tunge og heftige bilen klarer 1.2G i svinger! Det er hele 0.3G mer enn hva Viper GTS klarer før rompa på den kommer. Så jeg tror nok understellet er bra.

Gå inn på http://www.m5board.com Står MYE om M5 der. Mange som E39 M5 som har gjort mye med de. Vet man får kit fra USA som gir ca 600hk ++. Les litt hva de har gjort.

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider