robertdn Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Morten, Leser mye på M5Board, derfor ønsket om bremser :) Kjøpte M5'en for ca 2 måneder siden, og mistet lappen rett før jeg fikk den (toppen av ironi..) (1 måned igjen nå, forhåpentligvis). Så har desverre ikke fått kjørt den så mye selv enda. Men har hørt av andre at bremsene har en lei tendens til å fade på bane, samt at de slites veldig fort. Er ekstremt fornøyd med bilen hittils, tror nok det varer leeenge. Har ikke sjekket rejsa.nu, men er på vei får å sjekke! takk for tipset! M5'en passet perfekt for meg, selv om det ikke er en kompromissløs gatebil (som csl), er det en bil som kan brukes til alt, og det med stil. Samtidig er den diskre, og har GOD plass. Rett og slett den perfekte allrounder :) Og litt banekjøring tror jeg ikke den har vondt av. Skal muligens ned på ringen sammen med to E46 M3'er i mai, skal bli spennende og se hvor stor forskjell det er på bane. Antisladd lampen lyser mye på vinteren, ja :) men må gi ros til systemet også, kan jo holde gassen inne maks, og systemet fikser resten, selv på is :) Min ligger på rundt litern/100mil den også, og ja, TWS 10-60 trengs, mulig jeg får tak i den til rett over 100kr/l det hjelper jo noe. Betalte nettop 200 får den over disk i sverige, litt drøy pris!! Vanosen rasler bare i det motoren startes. Dette er vistnok by design, og ikke skadelig, men du kan få fikset dette på BMW verksted, men siden det ikke har noe å si, syntes jeg det er bortkastede penger. Syntes vinteregenskapene virker greie hittils, og som du også nevnte, er jo vinterdekkene ganske ekstreme, 255bak/235 foran og v merket! :) Har du forresten effektanlegg på din ? Etter å ha hørt litt på forskjellige på M5board, har man litt lyst på! Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by robertdn Tjena!! :) Blir nok bedre til sommeren, når vi kan få litt bedre feste :) Det blir nok mye bedre.. bare det blir feste igjen.. Og du får igjen lappen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 hvis du leter på m5board så finner du en tråd med lyd/filmklipp av M5 med forskjellige effektanlegg. Kelleners, G-power, Supersprint osv. Stor forskjell på de må jeg si. :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten B Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by robertdn Har du forresten effektanlegg på din ? Nei, jeg har ikke noe slikt. Men jeg forstår jo at det frister, det er helt klart. Originally posted by robertdn Skal muligens ned på ringen sammen med to E46 M3'er i mai, skal bli spennende og se hvor stor forskjell det er på bane. Du får nok litt problem, om du ikke er en bedre sjåför... kanskje om du tar på R-dekk og de kjörer med vanlige? Offisielle sifferer for Ringen er (som du sikkert vet): E46 M3: 8:22 E39 M5: 8:28 Om du forsöker deg i höy fart på Autobahn skal ikke M3'en ha så mye sjans, men på bane gjör jo 250kg ganske mye... Lykke til ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by BMW-323 hvis du leter på m5board så finner du en tråd med lyd/filmklipp av M5 med forskjellige effektanlegg. Kelleners, G-power, Supersprint osv. Stor forskjell på de må jeg si. :) Vet la den ut som en trå/vote her litt tidligere. Litt fristende med kelleners og x-pipe fra supersprint, men kanskje litt vel mye V8 lyd. Enten det eller et rent supersprint anlegg. :) Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Morten B Du får nok litt problem, om du ikke er en bedre sjåför... kanskje om du tar på R-dekk og de kjörer med vanlige? Offisielle sifferer for Ringen er (som du sikkert vet): E46 M3: 8:22 E39 M5: 8:28 Om du forsöker deg i höy fart på Autobahn skal ikke M3'en ha så mye sjans, men på bane gjör jo 250kg ganske mye... Lykke til ! Hei, Nei de er bedre sjafører enn meg, og de kjører på R-dekk tror jeg, noe jeg ikke kommer til å kjøre med (tror jeg) :) så matchen er litt unfair. Men uansett interessant å se forskjellen. Synd det ikke er en klump i bilen et eller annet sted på 250Kg man bare kan ta vekk. :) Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Bruttern hadde Supersprint Magnum på sin E39 M5. Var fornøyd og det var en grom låt. Ikke så veldig flerrelyd som de andre har. Men er jo ganske "show-of" med slikt kelleners eller g-power anlegg da :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Bruttern hadde Supersprint Magnum på sin E39 M5. Var fornøyd og det var en grom låt. Ikke så veldig flerrelyd som de andre har. Men er jo ganske "show-of" med slikt kelleners eller g-power anlegg da :) Noen av dere som har noen kontakter på billakkering? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.