Gå til innhold

Lei av å vente!!!

Ranger emnet

hallinga91

Anbefalte innlegg

Hei:)

Blei fratatt lappen for en måned og en uke siden nå.

Å det alt begynte me va at politiet stoppa meg å tok lappen min. Jeg ble spurt om jeg godtok at de tok lappen min. Å så sa jeg at må vel det, har ikke noe valg.

Å dermed reiste de med min nøkkel te bilen min.

Dagen etter ringte politimannen til meg å da fikk jeg beskjed om at han skulle sende nøkkelen min i posten.

Så da gikk det 3 uker å jeg hadde ikke sett noe til verken noen straff, nøkkel eller førerkort. Ikke hørt noe.

jeg ringte politiet å fikk beskjed om at de hadde virus å ikke kunne fortelle meg noe annet enn at saken var sendt videre til jurist i hønefoss.

Venta et par dager.

Så fikk jeg tak i saknummeret å ringte juristen. jeg fikk høre deler av rapporten å der stod det at jeg hadde godtatt forenkla forelegg. å det vil da si BOT!! Men hvor er lappen ??

Å nå har det gått over 1 måned.

Jeg har ikke fått noen dom, ikke noen nøkkel, og ikke no førerkort.

Det som provoserer meg er at jeg oppfører meg hyggelig å skaper ikke noe problemer men blir behandla som en dritt.

Så lurer på om at det er noe jeg kan gjøre.

Med denna behandlinga å alt som har skjedd burde jeg snart ha krav på lappen tilbake.

Mine meninger er at politiet har DRITI SE UT. å så fikk jeg vite hvor nøkkelen til bilen min var. Den var sendt til en annen kar som hadde mista lappen for samma sak. System er noe møkk?

Så de har jo ikke noe system eller orden.

Noen som har ideer om jeg har en sak??

Har ikke skrivi under på noen ting at jeg har godtatt noen ting som helst og ikke noen kvittering på bilnøkkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår