Gå til innhold

store i kjeften!?

Ranger emnet


bing

Anbefalte innlegg

begynner å bli rimli dritt lei all dritten folk slenger her inne og på irc kanalen.. Det er alltid en eller annen sopp som må dukke opp å komme med en eller annen negativ kommentar eller mening hvis du sier at du liker en bil, motor, fabrikant etc. kan ikke "disse/dere" heller holde det for dere selv? om dere ikke liker min bil så la meg heller snakke med folk som kanskje har noen MENINGER tips etc. eller bare kanskje vil ta en prat ang bil. fabrikant etc. etc.? Bil miljøet i norge er ikke det største så er det ikke like greit å kanskje prøve å holde litt sammen å prøve å hjelpe hverandre litt isteden?

 

 

bare et lite forslag

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig til en viss grad. en diskusjon er jo meningsutvekslinger, men når det sporer av og blir "mitt bilmerke er bedre enn ditt" blir det bare dumt.. og jeg er inig i at det er mye usaklig pisspreik når noen prøver og føre en saklig diskusjon..

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom alle leser ting med et smil og legger inn den faktoren at ALT ikke er ment som blodig alvor hele tiden........ så går alt sååååå mye bedre...... :D verden blir morsommere med litt ironi (og selvironi).. derfor har vi slike festlige oppfinnelser som :D og ;) og lol osv....... BRUK DEM! og LEGG MERKE TIL AT DE ER DER!! i 99% av tilfellene er det en smiley bak disse kommentarene dere sikter til..... få det med dere, det er sagt med glimt i øyet og et glis bak tastaturet.

 

Men det vil dessverre alltid være folk som ikke skjønner slikt og bruker tastene for å utøve det de aldri hadde turt på et treff....

 

Smil litt ! Vi er her for å ha det gøy - ikke for å surmule :D

 

....og nå drar jeg på by'n :peace:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er flere der som kjenner hverandre irl å er klar over at hetsen ikke er særlig vond.

 

selv har jeg det ganske morro når jeg mobber meg selv pga jeg har alle kjønns sykdommer som finnes

 

(hei ikke bli sur nå a roffe....du fikk tross alt potetsalat av meg på våler ) ...eller var det jeg som fikk av deg?...jaja...shitt au.. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår